اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر:

شرط عزت‌مندی پیمودن راه شهدا است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر گفت: تنها راهی که مسیر رسیدن به عزت است، پیمودن راه شهدا و ایثارگری آنان است.

شرط عزت‌مندی پیمودن راه شهدا است
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام احمد رضا غلامی عصر امروز در یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید مومنی پلدختر،‌اظهار کرد: رزمندگان اسلام و ملت سلحشور ایران اسلامی با جان‌فشانی و ایثار در دوران دفاع مقدس در برابر استکبار جهانی و ارتش تا دندان مسلح رژیم بعثی عراق ایستادند و نگذاشتند دشمنان انقلاب اسلامی به اهداف شوم و پلید خود دست یابند.
وی افزود: شهدا با خون پاک خود برای ایران اسلامی عزت و عظمت و سربلندی آفریدند بیداری اسلامی امروز ناشی از ایثارگری‌ها و شجاعت‌ها در دوران دفاع مقدس است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر گفت: شهدا سند افتخار و عزت کشور و گنجینه با ارزش و سرمایه غنی نظام اسلامی هستند و تنها راهی که رسیدن به عزت را را موجب می‌شود پیمودن راه شهدا و ایثارگری آنان است.
وی بیداری اسلامی، عزت و عظمت، اعتماد به نفس، تحول در صنایع دفاعی و شکوفایی استعدادها و تثبیت جمهوری اسلامی ایران را از دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد.
حجت الاسلام غلامی افزود: باید تلاش کنیم و در راه شهدا گام برداریم و فرهنگ شهادت طلبی و روحیه جهاد و ایثار را در مردم تقویت کنیم.
در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر که در یادواره حضور داشت، گفت: پیروی و اطاعت از رهبری و وحدت کامل مردم و نیروهای مسلح رمز پیروزی و سربلندی ملت ایران در جنگ تحمیلی بود.
تقی محمدی افزود: مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام به جهان ثابت کرد که قدرت جهان‌خواران پوشالی است و در برابر خواسته‌های به حق مردم توان مقابله و ایستادگی ندارند.
وی ولایت‌پذیری، وحدت‌گرایی و پیروی محض از ولایت فقیه و دشمن شناسی و دشمن ستیزی را از درس‌های مکتب دفاع مقدس برشمرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: دشمن بعثی با بیش از 40 کشور نتوانست در برابر ایمان و اعتقاد راسخ رزمندگان اسلام مقاومت کند و نتوانست یک وجب و حتی ذره‌ای از خاک ایران اسلامی را تصاحب کند.
محمدی افزود: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با قدرت ایمان یعنی تن در برابر تانک و بر تسلیحات مدرن شرق و غرب پیروز شدند.
وی برگزاری یادواره شهدا و گرامی‌داشت نام و خاطره این عزیزان را کوچک‌ترین کار دانست و گفت: تبیین دفاع مقدس برای نسل آینده ضرورتی انکار ناپذیر است و رسالت اصلی امروز ما آشنایی جوانان با ارزش‌های دفاع مقدس و مفاهیم ارزشی مانند ایثار و شهادت است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: شهید باشی‌مومنی که یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های مقاومت شهرستان به نام وی است، سمبل شهدا پلدختر و مایه افتخار مردم این شهرستان است.
وی، افزود: در ادامه راه شهدا درست عمل کنیم و در فراز و فرودهای انقلاب مبادا گرفتار و ملعبه شیطان شویم زیرا تنها راه ادامه مسیر شهدا تمسک به ولایت فقیه است.
یادواره شهدای پایگاه مقاومت مرکزی شهید باشی مومنی با حضور امام جمعه موقت، جمعی از مسئولان خانواده معظم شهدا و بسیجیان در دارالقرآن الزهرا(س) پلدختر برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول