اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کاشان عنوان کرد:

دفن 980 شهید در یک گلزار شهدای کاشان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان کاشان گفت: در یک گلزار شهدای شهرستان کاشان 980 شهید مدفون هستند.

دفن 980 شهید در یک گلزار شهدای کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد رضوان‌نژاد صبح امروز در آئین تجدید بیعت مدیران شهرستان و بسیجیان پایگاه امام حسن عسگری(ع) کاشان با آرمان‌های شهدا در گلستان شهدای دارالسلام این شهرستان با اشاره به ساماندهی 80 گلزار شهدا در کاشان اظهار داشت: تعداد مختلفی شهید در هر یک از این گلزارها دفن شده‌اند و حتی گلزار یک شهید نیز در شهرستان داریم.
وی در خصوص وضعیت شهدای گمنام کاشان نیز گفت: شهدای گمنام کاشان نیز در 11 منطقه از این شهرستان دفن هستند که در این مناطق از یک شهید گمنام تا 3 شهید گمنام مدفون هستند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان کاشان همچنبن شهدای زن در شهرستان کاشان را 3 شهیده اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد یک شهیده در دوران انقلاب اسلامی به فیض شهادت نائل آمده‌است.  
وی در ادامه هفته دفاع مقدس را بهترین فرصت برای زنده نگه داشتن یاد شهدا دانست و افزود: امنیت و ثباتی که ما امروز در ایران اسلامی از آن برخوردار هستیم نا‌شی از برکات خون شهیدان است و همه ما باید پاسدار خون آنها بوده و از آرمان‌های والای آنان صیانت کنیم. 
وی هفته دفاع مقدس را هفته میثاق با شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی نیز نامید و خاطرنشان کرد: اهداف والای شهدا در دفاع از انقلاب، نظام اسلامی و پیروی از ولایت فقیه است و این امور همواره باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.
رضوان‌نژاد در ادامه به تجلیل از مقام شامخ شهدا پرداخت و گفت: شهدای سرافراز و گرانقدر انقلاب اسلامی باعث تحکیم و استواری نظام مقدس اسلامی ما شدند و سر‌افرازی، عزت و افتخار این نظام در عرصه جهانی مدیون ایثار و فداکاری این فرزندان ملت است.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان کاشان به نقش شخصیت شهدا در دوران حاضر نیز اشاره کرد و افزود: شهدا همیشه و به خصوص در دوران کنونی که عصر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است می‌توانند الگوی جوانانمان باشند. 
وی در ادامه نقش رسانه‌ها در عصر اطلاع‌ رسانی را بسیار حائز اهمیت خواند و خبرنگاران را سربازان گمنام جبهه دفاع جنگ نرم نامید.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان کاشان در بخش دیگری از سخنانش جمهوری اسلامی را الگوی مردم مسلمان کشورهای اسلامی دانست و عنوان کرد: در بیداری اسلامی امروز مسلمانان کشورهای اسلامی، دیکتاتورهای کشورهای عربی و حامی اسرائیل یکی بعد از دیگری در قفس محاکمه قرار می‌گیرند. 
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به مناسبت هفته دفاع مقدس مدیران شهرستان، اعضای فرمانداری ویژه کاشان و بسیجیان پایگاه امام حسن عسگری صبح امروز با حضور در گلزار شهدای دارالسلام این شهرستان ضمن قرائت زیارت عاشورا، با آرمان‌های شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول