اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه کرامت صورت می‌گیرد؛

رکابزنی دوچرخه‌سواران کاشانی از اردهال تا مشهدالرضا(ع)

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کاشان گفت: به مناسبت دهه کرامت دوچرخه‌سواران کاشانی در قالب تور دوچرخه‌سواری حرم تا حرم مسافت بین مرقد مطهر سلطانعلی بن محمد باقر(ع) در مشهد اردهال از توابع این شهرستان تا حرم مطهر امام رضا(ع) را رکاب می‌زنند.

رکابزنی دوچرخه‌سواران کاشانی از اردهال تا مشهدالرضا(ع)
محمد خاکسار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان هدف از اعزام تور دوچرخه‌سواری حرم تا حرم را گرامیداشت دهه کرامت، ارتقای روحیه معنوی در میان جوانان ورزشکار و ترویج فرهنگ ورزش مفید دوچرخه‌سواری ذکر کرد.
‌وی افزود: رکابزنان کاشانی مسافت هزار و 240 کیلومتری مشهد اردهال تا مشهد مقدس را از پنجم مهر ماه سال جاری به مدت 10 روز رکاب می‌زنند.
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کاشان با اشاره به عبور تور دوچرخه‌سواران کاشان از پنج استان قم، تهران، فیروزکوه، ساری، گرگان، بجنورد و قوچان خاطرنشان کرد:‌ این حرکت ورزشی برای چهارمین سال متوالی به همت اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و با همکاری هیئت دوچرخه‌سواری این شهرستان با حضور 14 دوچرخه‌سوار کاشانی برگزار می‌شود.
خاکسار داشتن استقامت بدنی مناسب و شرکت منظم در تمرینات دوچرخه‌سواری را از شرایط انتخاب دوچرخه‌سواران این تور دانست و تصریح کرد: این تعداد دوچرخه‌سوار پس از دو ماه تمرین مداوم از میان تعداد زیادی از متقاضیان شرکت در این برنامه ورزشی، انتخاب شدند.
وی با اشاره به توصیه‌ها و تاکیدات مکرر دین مقدس اسلام در زمینه فعالیت‌های ورزشی عنوان کرد: ایجاد ارتباط بین ورزش و معنویت امر مقدسی است که در صورت تحقق می‌تواند جامعه به ویژه قشر جوان را از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ایمن سازد.
 انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول