اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرمان خبر داد:

دیدار اعضای شورای شهر کرمان با خانواده شهدا

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس اعضای شورای اسلامی شهر کرمان با خانواده 4 شهید دیدار و از آن‌ها تجلیل می‌کنند.

دیدار اعضای شورای شهر کرمان با خانواده شهدا
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان علی مهاجری شامگاه یکشنبه در حاشیه نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر کرمان با هدف تجلیل از خانواده معظم شهدا برای دیدار و تجلیل از خانواده چهار شهید دوران دفاع مقدس برنامه‌ریزی کردند.
وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدایی که قرار است، اعضای شورای اسلامی شهر کرمان با آن‌ها دیدار کنند، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شده‌اند، افزود: اعضای شورا در منزل خانواده شهدا حضور می‌یابند و با آن‌ها دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.
به گزارش فارس، شهردار کرمان نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پل 9 دی چهارراه مطهری کرمان با 5 میلیارد و 900 میلیون تومان در روز سوم مهرماه همزمان با بازگشایی مدارس زیر بار ترافیک رفت.
ابوالقاسم سیف‌اللهی با بیان اینکه با احداث پل 9 دی کرمان، ترافیک در خیابان شهید مصطفی خمینی روان شده است، تصرح کرد: خودروها در مسیرهای اطراف این پل با سرعت مناسب در رفت و آمد هستند.
وی ابراز داشت: 2 میلیارد و 900 میلیون تومان از اعتبار پل 9 دی کرمان از سوی استانداری و بقیه آن توسط شهرداری کرمان تامین و هزینه شده است.
سیف‌اللهی با اشاره به اینکه هنوز تملک ملک‌های اطراف پل 9 دی به صورت کامل صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: پس از تملک ملک‌ها و پایان فاز نهایی پل مذکور آیین رسمی بهره‌برداری از این تقاطع غیرهم‌سطح برگزار می‌شود.
وی اذعان داشت: به مرور زمان تملک ملک‌های اطراف پل 9 دی شهر کرمان با صدور پروانه ساختمانی و یا معاوضه با زمین انجام می‌شود.
سیف‌اللهی با تکذیب خبر مربوط به فروش زمین‌های دو پارک فاطمیه و معلم در نزدیکی پل 9 دی کرمان به یکی از بازاریان تصریح کرد: پارک معلم هیچ تغییری نمی‌کند و فقط ایستگاه تاکسی جلوی این پارک تغییر کاربری می‌دهد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول