اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

قدرت واقعی شهدا نشات گرفته از ولایت‌پذیری بود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: قدرت واقعی شهدا از ولایت‌پذیری و اعتقادات راسخ آنها نشات گرفته بود.

قدرت واقعی شهدا نشات گرفته از ولایت‌پذیری بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نصرالله غزنوی ظهر امروز در جمع بسیجیان سپاه شهرستان بوشهر ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: باید از نیروها بسیجی، نظامی و انتظامی و تمام مسئولان در اجرای مراسم رژه 31 شهریور قدردانی کرد روزی که تیپ پیاده امام صادق(ع) با نمایش قابل تحستین تولدی دوباره یافت.
غزنوی گفت: در رژه 31 شهریور نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان بوشهری بی‌سابقه‌ترین روژهای خودرویی و محمولی خود را به منصه ظهور رساندند که این خود می‌تواند موجب بازدارندگی و به رخ کشیدن قدرت ایران اسلامی در برابر دشمنان باشد.
وی خاطرنشان کرد: رژه تجهیزات هوا‌فضای سپاه استان بوشهر برای نخستین بار در بوشهر انجام شد و از محدود استان‌های کشور بود که این مهم در رژه 31 شهریور به کار گرفته شد.
غزنوی با بیان اینکه قدرت واقعی از آن شهدا است، افزود: شهدا در لحظه‌های حساس و آن زمان‌هایی که نظام و ملت ایران با تهاجم بیگانگان و هجمه‌های قدرت‌های استکباری مواجه بود راه نجات ما شدند و این از قدرت معنوی آنها در آن شرایط سخت است.
وی به قدرت شهدا در خفه کردن فتنه 88 اشاره کرد و بیان داشت: قدرت واقعی شهدا از ولایت‌پذیری و اعتقادات راسخ آنها نشات گرفته بود و اگر ما بتوانیم در راه دفاع از نظام مقدس اسلامی ایران از آنها الگو بگیریم دشمن هیچ وقت به خواسته‌های خود نمی‌رسند.
معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) به تفاوت‌های جوان امروز و جوان دیروز پرداخت و گفت: جوانان امروز ما یک گام از نسل دوران دفاع مقدس جلوترند چرا که فضای آن دوران موجب شده بود که افراد بی‌تفاوت به اعتقادات و باورهای دینی انگیزه در آنها ایجاد شده و با صدای مارش جنگ به مقابله با دشمنان بپردازند اما جوان امروز با جنگ پیچیده‌ای بنام جنگ نرم روبرو است که نیاز به آگاهی و بصیرت بیشتری دارد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول