اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صالحین سپاه شاهرود:

ایثارگری‏های دفاع مقدس در حلقه‏های صالحین تبیین شود

خبرگزاری فارس: مسئول نظام صالحین سپاه پاسداران ناحیه شاهرود تاکید کرد: لازم است تا ایثارگری‏های دفاع مقدس به خوبی در حلقه‏های صالحین تبیین شود.

ایثارگری‏های دفاع مقدس در حلقه‏های صالحین تبیین شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام علیرضا اسکندپور در کارگروه نظام صالحین حوزه فاطمه الزهرا (س) بسیج خواهران سپاه ناحیه شاهرود که با حضور مربیان و سرگروه‏های نظام صالحین و فرماندهی و شورای حوزه فاطمه الزهرا (س) در محل اتاق جلسات این حوزه برگزار شد، در سخنانی یاد و خاطره رشادت‏ها و جانفشانی‏های رزمندگان اسلام در دوران هشت ساله دفاع مقدس را گرامی داشت.
وی گفت: یکی از اهداف برگزاری حلقه‏های صالحین در پایگاه‏های مقاومت، آشنایی نسل جوان جامعه با جنگ تحمیلی و رشادت‌های رزمندگان و شهدای عزیز است که باید مربیان و سرگروه‏ها توجه ویژه‏ای به آن داشته باشند.
مسئول نظام صالحین سپاه پاسداران ناحیه شاهرود در ادامه سخنان خود با بیان اینکه یکی از راه‏های حفظ نظام تلاش در جهت زنده نگه داشتن یاد و راه شهداست، افزود: به فرموده رهبر انقلاب، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست چرا که با تلاش در راستای عملی‏سازی این کار باید خود را فنا کرد.
وی بیان داشت: باید  تلاش کرد تا جامعه از راه شهدا که همان راه اسلام و رسیدن به لقاءالله است، منحرف نشوند و فراموش نکنند که این نظام و انقلاب به راحتی به دست نیامده و خون هزاران شهید آن را آبیاری کرده تا امروز این چنین توانمند شده است.
اسکندرپور در پایان از سرگروه‏ها و مربیان خواست اطلاعات و دانش خود را بروز کرده و از ایثارگران دفاع مقدس برای تبیین دفاع مقدس در حلقه‏ها دعوت کنند و ارتباطی مستمری با خانواده شهدا داشته و حتی حلقه‏ها را برای آشنایی اعضا با شهدای دفاع مقدس در منزل آنان برگزار کنند.
لازم به ذکر است؛ حلقه‏های صالحین در هفته دفاع مقدس جلسات تخصصی پیرامون تبیین و راه‏های گسترش فرهنگ دفاع و شهادت در بین اعضا دارند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول