اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادگار 8 سال دفاع مقدس:

مردم نگاهی هم به وصیت‏نامه شهدا بیندازند

خبرگزاری فارس: یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: مردم باید در خلال تمام اقداماتی که در طول روز انجام می‏دهند، نگاهی هم به وصیت‏نامه شهدا بیندازند.

مردم نگاهی هم به وصیت‏نامه شهدا بیندازند
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عصر امروز یادواره 55 شهید والامقام پایگاه امام جعفر صادق (ع) شاهرود در محل نمازخانه نمایشگاه رزمایش فدائیان ولایت برگزار شد.
در این مراسم روحانی، مسئولان و مردم شهیدپرور شهرستان شاهرود حضور چشمگیری داشتند.
حسین فضلی، یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم با اشاره به رشادت‏های به یاد ماندنی شهدای هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز باید شهدا را مانند چراغی برای ادامه راه خود برگزینیم تا دچار غفلت و گمراهی نشویم.
وی در ادامه گفت: اگر مردم نگاهی به وصیت شهدا داشته باشند، متوجه می‏شوند که شهدا برای چه به میدان نبرد حق علیه باطل رفتند و باید ما دنباله‏روهای صدیق و خوبی برای آنها باشیم.
فضلی در ادامه با بیان اهمیت شجره طیبه صالحین افزود: نوجوانان و جوانان باید با شرکت در نظام شجره طیبه صالحین، بصیرت و آگاهی خود را نسبت به نقشه‏های شوم دشمنان بالا ببرند.
این یادگار هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: در عین حال، مربیان حلقه‏های شجره طیبه صالحین وظیفه مهمی برای پرورش نوجوانان و جوانان بسیجی دارند.
در پایان مراسم، مهدی منصوری مداح اهل بیت (ع) با نوحه‏سرایی خود، حاضران را به فیض کامل رساند.
خاطرنشان می‏شود؛ نهمین یادواره شهدای منطقه نادر شاهرود امسال با شکوه خاصی و با هماهنگی‏های انجام شده در محل نمایشگاه رزمایش فدائیان ولایت برگزار شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول