اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد امر به معروف شاهرود:

امر به معروف راه مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سپاه شاهرود گفت: امر به معروف بهترین راه برای مقابله با جنگ نرم است و به همین خاطر باید امر به معروف و نهی از منکر را از خودمان آغاز کنیم.

امر به معروف راه مقابله با جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محمدعلی فرخ‏امینی عصر امروز در نشست امر به معروف در شاهرود در خصوص تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در رده‏های بسیج با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید از خودمان کار را آغاز کنیم.
وی با اشاره به هجمه دشمنان انقلاب و اسلام ادامه داد: با عنایت به هجمه و دسیسه‏های همه‏جانبه، دشمن از طرق مختلف مانند جنگ نرم سعی بر ضربه زدن به ریشه و فرهنگ جامعه اسلامی ما دارد.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سپاه شاهرود بیان داشت: در این برهه که فضای تقریباً غبارآلودی بر آن سایه افکنده، انجام ماموریت امر به معروف و نهی از منکر و همچنین ارشاد در حوزه‏های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه از الزامات و ضروریات و همچنین از وظایف دینی، ذاتی و انقلابی همه مردم به ویژه نیروهای مخلص بسیجی است.
وی در ادامه با اشاره به تکلیف سازمانی بسیج مستضعفین در این خصوص گفت: انجام این فریضه دینی و اجتماعی هم‏اکنون به عنوان یک تکلیف سازمانی از سوی بسیج مورد توجه قرار گرفته و با ساز و کار مشخص و براساس ضوابط و برنامه‏های خاص در حال اجراست.
فرخ‏امینی هدف از تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در رده‏های بسیج را احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر برای اصلاح جامعه و جذب حداکثری و دفع حداقلی براساس آموزه‏های دینی و فرامین فرماندهی معظم کل قوا بیان کرد.
وی افزود: تحقق بخشیدن به بخشی از وظایف ذاتی سپاه و بسیج در جهت پاسداری از ارزش‏های انقلاب اسلامی و ایجاد زمینه برای سالم‏سازی محیط و اجتماع و مقابله با جنگ نرم و قانون‏مند کردن فعالیت‏های ضابطان قضایی بسیج در جهت اجرای ماموریت‏های محوله از اهداف طرح است.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سپاه شاهرود با اشاره به تشکیل این شورا در پایگاه‏های بسیج افزود: با توجه به ابلاغیه انجام شده، این شورا در پایگاه‏های بسیج و متشکل از روحانیان و افراد متعهد و اثرگذار در محله برگزار می‏شود.
فرخ‏امینی اضافه کرد: این شورا به صورت مسالمت‏آمیز و ارشادی انجام وظیفه می‏‏کند که با توجه به تدابیر پیش‌بینی شده باید شاهد توسعه معروفات و از بین رفتن منکرات در جامعه باشیم.
شورای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‏های مقاومت محلات و اقشار سپاه ناحیه شاهرود در حال راه‏اندازی است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول