اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه خواستار شد:

تشکیل هسته‏های امر به ‏معروف در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: باید با استفاده از ظرفیت و توان افراد علاقه‏مند و شاخصی که مسائل شرعی را رعایت می‏کنند، هسته‏هایی برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان تشکیل شود.

تشکیل هسته‏های امر به ‏معروف در فیروزکوه
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، سعید افشارنادری ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: باید بسترهای لازم را برای احیای امر به معروف و نهی از منکر فراهم کرد.
وی گفت: در حال حاضر وضع بدی در محیط دانشگاه‏های این شهرستان نداریم و به لطف خداوند متعال و با مدیریتی که صورت گرفته، وضع دانشگاه رو به بهبود بیشتری است.
افشارنادری ادامه داد: شهرستان فیروزکوه هم‏اکنون دارای بالغ بر 9 هزار نفر دانشجو است.
وی افزود: با وجود اینکه دانشجویان زیادی در شهرستان فیروزکوه مشغول به تحصیل هستند اما در مجموع نمی‏توان در سطح شهر 500 دانشجو را مشاهده کرد.
فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه تا زمانی که سرویس ایاب و ذهاب مجزا و خوابگاه برای دانشجویان وجود نداشته باشد مشکلاتی پدید می‏آید، گفت: در حال حاضر خوابگاه دانشجویی و سرویس ایاب و ذهاب برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه فراهم است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر شهرستان فیروزکوه به عنوان امن‏ترین شهرستان استان تهران مطرح است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: گاهی اوقات منکر فردی است اما زمانی ممکن است که منکر از حیطه فردی خارج شود همانند بدحجابی در جامعه که در این صورت باید دستگاه‏های نظارتی وارد عمل شوند.
افشارنادری با بیان اینکه وظیفه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این نیست که کار اجرایی کند، ادامه داد: وظیفه این ستاد هماهنگی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و کار آن سیاست‏گذاری و فرهنگ‏سازی است و باید پشتوانه اجرایی داشته باشد.
وی تاکید کرد: باید تدابیری اندیشیده شود تا امر به معروف و نهی از منکر زبانی را همگانی کنیم.
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: برای اینکه امر به معروف و نهی از منکر را در شهرستان فیروزکوه ترویج دهیم، باید با استفاده از ظرفیت و توان افراد علاقه‏مند و شاخصی که مسائل شرعی را رعایت می‏کنند، هسته‏هایی را در سطح شهرستان تشکیل دهیم و با برگزای کلاس‏های توجیهی و آموزش مصادیق امر به معروف و نهی از منکر به آنها، این فرهنگ را در این شهرستان نهادینه کنیم.
افشارنادری تصریح کرد: باید این نیروها در مدارس، مساجد، پایگاه‏های بسیج و ... شناسایی شوند تا در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان فیروزکوه تلاش کنند و این ماموریت را محقق سازند.
وی اضافه کرد: اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به موقع در جلسات حضور پیدا کنند و دبیرخانه این ستاد نیز باید پیگیر صورت جلسات باشد تا جلسات پرباری داشته باشیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول