اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سمنان خبر داد:

تشکیل هیئت‌های امر به معروف در سمنان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه سمنان اعلام کرد: گام بعدی پایگاه‌های مقاومت پس از اجرای طرح صالحین، تشکیل هیئت‌های امر به معروف و نهی از منکر است.

تشکیل هیئت‌های امر به معروف در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌نقی همتی عصر امروز در سرکشی حلقه‌های صالحین پایگاه‌های مقاومت حوزه مقاومت خاتم‌الانبیا سمنان اظهار داشت: گام بعدی پایگاه‌های مقاومت پس از صالحین، تشکیل هیئت‌های امر به معروف و نهی از منکر است.
وی با بیان اینکه اساس فعالیت‌های پایگاه مقاومت بسیج صالحین است، خاطرنشان کرد: تشکیل هیئت‌های امر به معروف و نهی از منکر در حوزه استحفاظی پایگاه‌های مقاومت باعث فراگیری فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می‌شود.
همتی عنوان کرد: ساختار پایگاه‌های مقاومت تغییر کرده است و تمام بسیجیان فعال در حلقه‌های خاص و بسیجیان عادی در حلقه‌های عادی سازماندهی می‌شوند.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه سمنان با اشاره به اینکه کیفیت حلقه‌های صالحین رضایت‌بخش است، تصریح کرد: فرمانده‌های‌ پایگاه‌های مقاومت باید برای ارتقای کیفیت برنامه‌های طرح صالحین تلاش بیشتری انجام دهند.
همتی به همراه مسئول نظام صالحین سپاه ناحیه و فرمانده حوزه مقاومت خاتم‌الانبیا از پایگاه‌های مجمع ابوالفضل (ع)، سیدالشهدا و امام رضا (ع) بازدید به عمل آوردند.
فرمانده حوزه مقاومت بقیه‏الله (عج) سپاه سمنان نیز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر که در این حوزه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های بسیج تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر است.
علی‌اکبر بابایی افزود: فرمانده پایگاه و معتمدان محل اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر هر محل را تشکیل می‌دهند.
وی بیان داشت: برای ارشاد خواهران در سطح هر محله و شهر، از بانوان عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر استفاده می‌شود.
فرمانده حوزه مقاومت بقیه‏الله (عج) سپاه سمنان ضمن بیان اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تصریح کرد: حضرت علی (ع) در حدیثی فرمودند امر به معروف و نهی از منکر، راستگویی در هر حال و دشمنی با فاسقان چهار رکن جهاد هستند.
بابایی گفت: اسلام دارای اصول اعتقادی و عملی است که مهم‏ترین اصل اعتقادی آن توحید و بارزترین اصل عملی آن امر به معروف و نهی از منکر بوده چرا که با عمل به چنین فریضه‌ای است که سایر احکام الهی احیا و اجرا و زشتی‌ها از چهره جامعه و زندگی مسلمانان زدوده و حضور ضروری صالحان در جامعه تثبیت می‌شود.
وی هدف از اجرای امر به معروف و نهی از منکر را هدایت و صیانت شخص و جامعه از بدی‌ها، گرایش به نیکی‌ها و در نتیجه پایداری و حاکمیت دین و ارزش‌های انسانی بر جامعه اسلامی عنوان کرد.
وی با بیان اینکه آن کس که دیگران را از بدی نهی می‌کند بینی شیطان را به خاک می‏مالد، تأکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر موثرترین سلاح دفاعی در برابر تهاجم همه جانبه و شبیخون ناجوانمردانه دشمنان اسلام است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول