اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر زابلی:

اشاعه معروفات اولویت اصلی ستاد امر به معروف است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زابلی گفت: اشاعه معروفات در ادارات و سطح شهرستان، از اولویت‌های ستاد احیای شهرستان زابلی در سال‌جاری است.

اشاعه معروفات اولویت اصلی ستاد امر به معروف است
 به گزارش خبرگزاری فارس از زابلی، مولوی بیکل‌ملازهی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زابلی اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای همگانی است و نتیجه‌ای که از این دو فریضه عاید جامعه بشری خواهد شد، بسیار مثبت و خوب خواهد بود.
وی افزود: مسلمان واقعی کسی است که به اصول دین اسلام معتقد باشد و بر طبق ایمان خود عمل کند که در این صوررت زیر بنا و رو بنای دین او محکم خواهد شد اما عنصر تکمیل کننده ایمان، امر به معروف و نهی از منکر است که در زندگی مسلمان حقیقی جایگاه ویژه‌ای دارد و بنابراین باید همه برای فرهنگ سازی این فریضتین کوشا باشیم.
رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زابلی خاظرنشان کرد: گسترش نظارت همگانی برای اصلاح هر جامعه، امری ضروری است و وظیفه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در هر استان و منطقه، فراگیر کردن تذکر لسانی است.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زابلی نیز در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم و تاکید بر تسریع در فرهنگ سازی فریضتین در سطح جوامع بشری نیز گفت: با توجه به بازگشایی مدارس باید تذکر لسانی و برگزاری همایش تذکر لسانی به طور جدی در شهرستان پیگیری شود.
حسین بدیع روشن افزود: تذکر لسانی و امر و نهی دینی، گل سر سبد احکام دینی است و انجام تذکر لسانی آنگاه که شروطش رعایت شود، بر مبنای سنت رسول اعظم(ص) و خاندان طاهرینش تبیین شود ما را از افتادن در ورطه افراط و تفریط در مقوله امر به معروف و نهی از منکر باز خواهد داشت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول