اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان:

شورای امر به معروف در سیستان و بلوچستان ایجاد میشود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در تمامی پایگاه‌های بسیج سطح استان راه‌اندازی شود.

شورای امر به معروف در سیستان و بلوچستان ایجاد میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان، حبیب لکزایی در همایش توانمندسازی ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر که با حضور فرمانده‌هان نواحی مقاومت و پایگاه‌های بسیج سطح منطقه سیستان و مدیران ادارات و نهادهای دولتی شهرستان‌های منطقه سیستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به این که در حال حاضر فرهنگ‌سازی فریضه‌های امر به معروف و نهی از منکر با تاکید بر تذکر لسانی و اجرای آن در سطح جامعه برنامه‌ریزی شده و می‌شود، بر این اساس لازم است در تمامی پایگاه‌های بسیج سطح استان ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شود.
وی در ادامه ضمن تاکید بر گسترش و فرهنگ سازی تذکر لسانی در سطح جامعه، افزود: فرهنگ‌سازی تذکر لسانی و فریضه‌های امر به معروف و نهی از منکر با کارهای فرهنگی و تلاش تمامی افراد حاضر در یک جامعه امکان پذیر است.
لکزایی تاکیدکرد: در اجرای طرح تذکر لسانی باید شخصیت و حقوق افراد طبق موازین اسلامی در نظر گرفته شود.
وی خاطر نشان کرد: فرهنگ‌سازی تذکر لسانی و فریضه‌های امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه سبب تشویق نیکوکاران، آگاه کردن افراد جاهل در جامعه، هشدار برای جلوگیری از خلاف و ایجاد انضباط اجتماعی است.
جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در ادامه خواستار تشکیل یک گردان عاشورا برای همه پایگاه‌ها شد و گفت: خواهران هم باید یک گردان الزهرا(س) در هر پایگاه تشکیل بدهند.
لکزایی در پایان بر برپایی حلقه‌های صالحین تاکید کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول