اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

تبعیت از ولایت یک وظیفه همگانی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تبعیت از ولایت یک وظیفه همگانی است.

تبعیت از ولایت یک وظیفه همگانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار محمدشاهرخی عصر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان در محل بیت نمایندگی ولی‌فقیه در خرم‌آباد رابطه با ولایت را رابطه بین عاشق و معشوق دانست و گفت: این رابطه به یک قدرت نامتناهی وصل است و کسی نمی‌تواند آن را دچار تزلزل کند که همین مسئله تکلیف را نیز سنگین‌تر می‌کند.
وی با اشاره به اینکه شواهد و قرائی حاکی از آن است که خداوند ملت ایرانی را زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) قرار داده است، افزود: بیداری اسلامی امروزه ثمره حرکت ملت ایران است که هر جا که استکبار جهانی پا می‌گذارد با شکست و ذلت مواجه می‌شود.
شاهرخی بر ضرورت حفظ شعائر الهی و اسلامی تأکید کرد و گفت: امروز خداوند نیروهای مسلح را در معرض آزمایش قرار داده، و باید تلاش کنیم تا از این آزمایش سربلند خارج شویم.
وی یادآورشد: امروز همه ما مسئول هستیم که نگذاریم دفاع مقدس دست‌خوش تحریف شود و باید به طور دائم دستاوردهای جنگ تحمیلی را بازگو کنیم.
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی با خون شهدا به دست آمده و امروز بزرگ‌ترین دغدغه‌ کارگزاران نظام، ثابت ماندن در این مسیر است.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه در زمان جنگ دشمنان به صراحت اعلام می‌کردند ما خواستار ایران یکپارچه نیستیم، ادامه داد: امروز نیز آن‌ها در حال کم‌رنگ مردن ارزش‌های نظام و ایجاد شبهه در اذهان مردم هستند.
سردار شاهرخی یادآورشد: باید این ارزش‌ها را روز به روز پررنگ‌تر کرد تا افرادی که در دوران هشت سال دفاع مقدس شرکت کرده با افتخار به گذشته خود نگاه کند.
وی با اشاره به دوران پرافتخار دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به اینکه نسل جوان جامعه نمی‌داند که در آن دوران چه اتفاقاتی رخ داده باید با افتخار این مسایل برای آنان مطرح شود.
سردار شاهرخی با اشاره به ترویج روحیه ایثار، فداکاری و جانبازی در دوران دفاع مقدس افزود: در واقع رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس عاشقانه برای کشور فداکاری و ایثار کردند.
لازم به ذکر است، در این مراسم کریم زینی‌وند، مسئول سازمان بسیج دانشجویی لرستان بر مبنای شاخص‌های امتیازبندی و عملکرد سال 89 به عنوان یکی از مدیران برتر سپاه استان معرفی و با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول