اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

جدایی از ولایت فقیه نفرت مردم را در پی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ورامین با اشاره به جایگاه رهبری در جامعه گفت: جدایی از ولایت فقیه نفرت مردم را در پی دارد.

جدایی از ولایت فقیه نفرت مردم را در پی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس ازجنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی بخشداری قرچک، محسن منصوری در جلسه شورای اداری بخش قرچک که در محل بخشداری این شهر برگزار شد، گفت: تجربه سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نشان داده است که هرگاه جریانی از ولایت فقیه فاصله گرفته است به سمت نابودی پیش رفته و اثری از آن باقی نمانده است.
فرماندار شهرستان ورامین افزود: هر کس خط خود را از ولایت فقیه جدا نماید مورد نفرت مردم قرار گرفته و توسط آنها طرد می‌شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد‌: ‌اگر کسی از ولایت فقیه سخن به میان آورده و همواره دم از شهادت و فرهنگ ایثار می‌زند باید اعتقاد قلبی نیز به این امور مهم داشته باشد و با صاف کردن قلب و روح، خود را در مسیر ولایت فقیه قرار دهد.
منصوری ادامه داد:‌ اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه باید به گونه ای باشد که سخنان مقام معظم رهبری را آن گونه که هست بیان کنیم.
معاون استاندار تهران تاکید کرد: پیشرفت‌هایی که امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل شده، همه به برکت حضور مقام معظم رهبری و درایت ایشان در رهبری این کشور الهی به سمت تعالی است.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌هایی که در بخش قرچک صورت گرفته گفت:‌ طرح های عمرانی که در هفته دولت در این بخش به بهره‌برداری رسیده است نشان از عزم جدی مسئولان برای رفع مشکلات و کمبودهای موجود در این شهر دارد و نباید این تصور صورت گیرد که با فعالیت‌های انجام شده کمبودها برطرف شده است.
فرماندار شهرستان ورامین در پایان از مسئولان بخش قرچک خواست تا با تصویر افقی روشن و برنامه‌ریزی برای دستیابی به اهداف کلان طعم خوش خدمت را به مردم چشانده و رضایت آنان را فراهم آورند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول