اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‏الاسلام پناهیان:

هیچ قدرتی نمی‏تواند ولایت فقیه را تضعیف کند

خبرگزاری فارس: حجت‏الاسلام پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه ضمن جهانی خواندن رهبری ولایت فقیه در دنیای امروز گفت: هیچ قدرتی نمی‏تواند انقلاب را نابود و ولایت فقیه را تضعیف کند.

هیچ قدرتی نمی‏تواند ولایت فقیه را تضعیف کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام علیرضا پناهیان ‌در یادواره شهدای روستای جورد که با حضور امام جمعه پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، فرمانده سپاه پاسداران دماوند، فرماندار دماوند، بخشدار رودهن و جمع کثیری از مردم برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در تلاشی مذبوحانه تنها درصدد تعویق پیروزی نهایی است.
وی با اشاره به یکی از بارزترین جنگ‏های صدر اسلام عنوان کرد: بازگشت مالک اشتر از مقابل خیمه معاویه در جنگ صفین یکی از سخت‏ترین و عجیب‏ترین صحنه‏های جنگ‏های صدر اسلام است.
این استاد دانشگاه ادامه داد: در آن عرصه کار و زار و در لحظه کسب پیروزی نهایی برای جبهه حق پیامی از امیر‌مومنان علی (ع)، مالک اشتر سردار سپاه اسلام را بهت‌زده کرد.
پناهیان افزود: حضرت علی (ع) در این پیام که بر اثر فشارهای موجود صادر شد خطاب به سردار سپاه اسلام فرمود که ای مالک اگر می‏خواهی دوباره علی را ببینی بازگرد.
این استاد حوزه انقلاب اسلامی ایران را در آستانه پیروزی نهایی خواند و افزود: انقلاب اسلامی ایران در آستانه پیروزی نهایی قرار گرفته و دشمن نیز به این مهم واقف است.  
وی تصریح کرد: اگر در این مقطع حساس کسی به این انقلاب خیانت کند، خطای آن از جرم صدامی که جوانان این مرز و بوم اسلامی را پرپر کرد بیشتر خواهد بود.
پناهیان تبعیت مطلق از ولایت فقیه را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: نیاز امروز جامعه پس از تثبیت ولایت مطلقه فقیه تبعیت مطلق از منویات ولایت فقیه برای نیل به شکست نهایی کفر است.
این خطیب توانا با اشاره به مولفه‏های مورد تاکید در وصایای شهدای هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس نزدیک به 300 هزار شهید را به اسلام تقدیم کرد.
وی تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود در وصایای هر یک از این تعداد بی‏شمار شهید چهار مرتبه نام امام حسین (ع) و چهار مرتبه واژه ولایت فقیه به کار برده شده است.
پناهیان ادامه داد: این امر نشان از بصیرت رزمندگان حاضر در جبهه‏های حق علیه باطل پیرامون اهمیت تبعیت مطلق از ولایت فقیه است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول