اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

عزت ایران مدیون ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: عزت و سربلندی ایران اسلامی مدیون رزمندگان دفاع مقدس و ولایت فقیه است.

عزت ایران مدیون ولایت فقیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در نماز جمعه این شهر تقوی الهی را یکی از ملزومات داشتن مسئولیت و مدیریت دانست و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های ملت ایران اسلامی است که باید این رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام را همواره گرامی نگه داشت.
وی با اشاره به اینکه پیشرفت و عزت ملت ایران در سایه رزمدگان اسلام و ولایت فقیه است، افزود: یادگاران جبهه و جنگ رسالت عظیمی در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان نسل امروز دارند که باید به درستی به آنان انتقال داده شود.
وی با تاکید بر اینکه وصیتنامه شهدا و امام راحل باید به فراموشی سپرده نشود، تصریح کرد: وصیتنامه شهدا و امام راحل دفاع از مرجعیت و ولایت است و باید قدر این نعمت الهی یعنی شهدا و ولایت فقیه را بدانیم.
خطیب جمعه آستارا با تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید اذغان داشت: اساتید و معلمان در کنار علم و تحقیق باید معنویت را هم تعلیم و ترویج کنند زیرا علم و تعلیم بدون معنویت و اخلاق ارزشی ندارد و به جایی نمی‌رسد.
وی ادامه داد: امیدواریم روزی فرا رسد که اختلاط در دانشگاه‌ها از بین برود و دانشجویان در فضایی مطلوب به تحصیل علوم همراه با اخلاق و تهذیب بپردازند.
اکرمی با قدردانی از استاندار گیلان به دلیل توجه ویژه ایشان به شهرستان آستارا، بیان داشت: امیدواریم تلاش دولتمردان خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی در اعتلای آبادانی و توسعه این شهرستان به ثمر نشسته و مشکلات مردم با عنایت خداوند برطرف شود.
وی سخنرانی مقام معظم رهبری در همایش بیداری اسلامی را تاریخی و بی‌نظیر خواند و گفت: سخنان ارزشمند مقام عظمای ولایت جان تازه‌ای به ملت‌های مظلوم جهان داده است.
خطیب جمعه آستارا اظهار داشت: با توجه به تاکید فرمانده معظم کل قوا در بحث امنیت اخلاقی، لازم است نیروهای مقتدر انتظامی توجه ویژه‌ای را در برقراری امنیت اخلاقی داشته باشند و مقتدرانه با هرگونه مظاهر فساد در جامعه برخورد کنند.
وی با تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) ابراز داشت: این بانوی بزرگ اسلام کریمه اهل بیت (ع) است.
اکرمی با اشاره به تهاجم آمریکا به افغانستان به بهانه مبارزه با تروریسم خاطرنشان کرد: کشوری که خود منشا ترور و کشتار جمعی بوده و یکی از حامیان اصلی تروریسم است در حرکتی زشت و غیرانسانی رهبر جهادی افغان را ترور می‌کند که این اعمال مهر تاییدی بر ادعای دروغین آنان در مبارزه با تروریسم است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول