اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی ـ استاندار بوشهر:

موفقیت‌های نظام در سایه ولایت فقیه به‌دست آمده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: اگر پیروزی‌هایی مروز داریم و صاحب عزت بین المللی هستیم اینها جز در سایه ولایت فقیه میسر نیست.

موفقیت‌های نظام در سایه ولایت فقیه به‌دست آمده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن شنبدی ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بوشهر  اظهار داشت: عزت و سربلندی نظام اسلامی در ایران به برکت تبعیت از ولایت فقیه حاصل شده است؛ باید از داشته‌ها و گنجینه‌های دفاع مقدس برای تجدید روحیه و قوا استفاده کنیم .
وی افزود: امروز جنس جنگ فرق کرده ما در آن ایام جنگ سخت، توپ، تانک و خاکریز داشتیم و امروز جنگ ما جنگی فرهنگی است؛ هدف دشمن در هشت سال دفاع مقدس براندازی نظام بود و امروز هم دشمنان انقلاب همان شرایط و رویکرد را که براندازی نظام است دنبال می‌کنند.
شنبدی با بیان اینکه باید از منویات و دستورات ولایت فقیه پشتیبانی کنیم، گفت: چه آن روز که با دست خالی و با سلاح ایمان با دشمنان جنگیدم و چه امروز که با دارا بودن موشک‌های حرارتی، ماهواره امید در صحنه‌های مختلف حضور داریم همه این موفقیت‌ها به برکت به ولایت فقیه حاصل شده است.
وی ادامه داد: اگر امروز مقام ، منزلت و پیروزی‌هایی داریم و صاحب عزت بین المللی هستیم جز در سایه ولایت فقیه میسر نیست و همه سمت و سو باید به ولایت مطلقه الهی ختم شود؛ باید مسیرهای اصلی و رمز پیروزی انقلاب را به جوانان انتقال دهیم و پیام عزت مداری انقلاب که روایت خاطره‌های جنگ است را برای جوانان تبیین کنیم.
شنبدی تصریح کرد: همه عزت‌ها به امام شهدا، ولایت فقیه و رهبری، ایثارگران و خانواده شهدا بر می‌گردد و امروز در پرتو وجود پر پرکت مقام عظمای ولایت فقیه امام خامنه‌ای در همه کشورها بیداری اسلامی به وقوع پیوسته است.
وی گفت: باید در مدارس، دانشگاه‌ها و در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان این خاطرات و دلنوشته‌ها و سندهای پرافتخار ملی و بین المللی که را بصورت سینه به سینه و چهره به چهره منتقل کرد. 
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول