اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس:

ملت هیچگاه از ولایت فقیه دست بر نمی‌دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس گفت: ملت بزرگ ما فهمیده است و هیچگاه از ولایت فقیه و رهبری دست برنمیدارد.

ملت هیچگاه از ولایت فقیه دست بر نمی‌دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی در یادرواره سرداران و 104 شهید روستای فردو که در حسینیه شهدا این روستا برگزار شد، حمایت از دین و اسلام را از ویژگی‌های شهیدان روستای فردو دانست و اظهار داشت: آنگاه که دشمن به مرزهای میهن اسلامی ما تجاوز کرد جوانان فردو به تمام مظاهر دنیوی پشت کردند و با تمام وجود ندای رهبر خود حضرت امام خمینی(ره) را لبیک گفتند.
وی در ادامه گفت: در مورد شهدای هشت سال دفاع مقدس زبان از تمجید و تکریم قاصر است، چون مقامی که خداوند متعال برای آنان در نظر گرفته قابل وصف نیست.
آشتیانی با اشاره به مقام والای مبارز و جهادگری که برای سربلندی اسلام و قرآن به میدان می‌آید و کار را با دشمن یکسره می‌کند تصریح کرد: خداوند کسانی که در یک صف واحد در برابر دشمن می‌ایستند و مبارزه کرده و قدرت دشمن را درهم می‌کوبند و دشمن است را دوست دارد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وای به حال کسانی که با پذیرش یک مسئولیت ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی شهیدان هشت سال دفاع مقدس را فراموش کنند.
وی با اشاره به اینکه بعد از شهدا مسئولیت سنگینی بر دوش داریم، اظهار داشت: دشمن در حال حاضر با تمام قوا کار می‌کند تا بتواند حرمت شهید و شهادت را بشکند و جوانان عزیز ما را از آرمان‌های اسلام و انقلاب دور سازد.
آشتیانی در ادامه به صحبت‌های رئیس جمهور احمدی نژاد در نشست سالانه سازمان ملل اشاره کرد و گفت: وقتی رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل با این اقتدار و صلابت استکبار جهانی و کشورهای حامی آن  را زیر سؤال می‌برد و از مدیریت جهانی انتقاد می‌کند به واسطه خون‌های پاک شهیدان و ایثار و فداکاری آنها است.
وی در دامه موج بیداری اسلامی به وجود آمده در کشورهای منطقه و تسخیر سفارت اسرائیل در مصر را از برکات به ثمر رسیدن خون به زمین ریخته شهیدان دانست و بیان داشت: شهدا بودند که اسلام را در جهان عزیز و سرافراز کردند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ویژگی وصیت نامه‌های شهیدان که همانا پیروی از قرآن، اسلام و ولایت فقیه است را بهترین ترسیم کننده راه سعادت دانست و افزود: ملت بزرگ ما فهمیده است که نباید هیچگاه از ولایت فقیه و رهبری دست بردارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول