اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آزادشهر:

شهدا و ایثارگران سندهای افتخار نظام هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: ایثارگران هشت سال دفاع مقدس سندهای افتخار این نظام و انقلاب هستند.

شهدا و ایثارگران سندهای افتخار نظام هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدفاضل دهنوی در دیدار با مسئولان شهرستان آزادشهر اظهار داشت: باید رشادت‌ها ایثارگران هشت سال دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد و بزرگ نگه داشته شود.
وی تصریح کرد: عزت و عظمت امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی مرهون خون پاک شهدا و زحمات و رشادت‌های ایثارگران و صبر و استقامت خانواده‌های بزرگوارشان است.
فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: الحمدالله ساکن شهرستانی هستیم که همچون نقاط  دیگر ایران در طی هشت سال دفاع مقدس در صحنه حضور موثر و فداکارانه داشتند.
دهنوی خاطرنشان کرد: سند گویا و آشکار آن هم شهدای گرانقدر، جانبازان، آزادگان و ایثارگرانی هستند که با افتخار و در راستای دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام به جبهه‌‌ها رفتند و مردانه جنگیدند و افتخارآفرینی کردند.
وی بزرگ نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایام دفاع مقدس را در راستای حفظ خون پاک شهدا و اهداف بلند و الهی آنها لازم و ضروری دانست و بر آن تاکید کرد.
فرماندار آزادشهر از مسئولان ادارات شهرستان و دستگاه‌های اجرائی خواست نسبت به نصب پارچه و پلاکارد متناسب با حال و هوای جنگ اقدامات لازم را انجام دهند و همراه مردم شهیدپرور و انقلابی خاطره این ایام را زنده و جاوید نگه دارند.
دهنوی ابراز امیدواری کرد بسیجیان جوان که تجربه روزهای جنگ را نداشتند با مطالعه رخدادهای آن زمان و مرور زندگینامه پرافتخار شهدا و ایثارگران آمادگی خود را برای دفاع از ارزش‌های انسانی و اسلامی حفظ کنند و تحت فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مقابله با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و تهدیدهای دشمنان جبهه گیرند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول