اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

تکیه بر فرهنگ شهادت اساس قوام انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت اساس و پایه قوام و دوام انقلاب اسلامی است و نباید هرگز در ترویج این اصل قصور و کوتاهی کرد.

تکیه بر فرهنگ شهادت اساس قوام انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهر گرمی اظهار داشت: دشمنان ما در 33 سال گذشته با ترس و هراس از این فرهنگ برجسته راه را به خطا رفته و میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری خود را برای انحراف نسل آینده ما به باد داده‌اند.
وی یکی از اصلی‌ترین برنامه و تلاش دشمن را در به انحراف کشیدن نسل سوم و چهارم انقلاب تکیه بر رسانه‌ها به ویژه گسترش کانال‌های ماهواره‌ای و اینترنتی است تا شاید بتوانند مقاصد خود را پیاده کنند اما دریغ از یک پاسخ مثبت که مردم ما و به ویژه نسل سوم و چهارم به سعی آنها بدهند.
صحرایی بزرگ‌ترین حریم و حفاظ انقلاب را تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی اعلام کرد و افزود:‌ تا زمانی که ملت ما به این فرهنگ و داشته‌های با عظمت خود مسلح است هرگز دشمن نمی‌تواند اندیشه ناپاک و ناسالم خود را پیاده و ترویج کند.
وی با یادآوری این‌که بیشترین سرمایه‌گذاری دشمن در مناطق مرزی و با استفاده از الگوسازی‌های غلط و بی‌محتوا است، تصریح کرد: در این زمینه نیز مردم مرزنشین گرمی به ویژه جوانان آن هرگز فریب افکار و اندیشه‌های ناسالم دشمن را نخورده و اجازه نمی‌دهد فرهنگ ایثار و شهادت در این سرزمین و خطه از کشورمان رنگ غبار و فراموشی به خود بگیرد.
صحرایی ضرورت برگزاری یادواره‌های شهدا را به صورت منطقه‌ای و محلی ضروری و در ترویج این فرهنگ با ارزش توصیف کرد و ادامه داد: تا زمانی که برگزاری این یادواره‌ها با عظمت و شکوهی بی‌پایان ادامه دارد هرگز نمی‌توان ادعا کرد که دشمنان ما در رسیدن به مقاصد شوم خود بتوانند به توفیقی دست یابند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ‌در کنار برگزاری یادواره‌های شهدا، ‌نصب تندیس، یادمان و نشانه‌هایی از شهدا در ادارات و اماکن عمومی ضروری به نظر می‌رسد تا همیشه با مشاهده این یادمان‌ها ارزش و اهمیت کار انجام شده را درک کنیم.
فرماندار گرمی بر فعالیت ستاد برگزاری یادواره‌های شهدا زیر نظر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان به منظور برگزاری آبرومند و عزتمند این یادواره‌ها تاکید کرد.
به گزارش فارس، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گرمی نیز در این جلسه گفت:‌ اعتبارات اجرای برنامه‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گرمی بسیار اندک است.
یاسر شاهی افزود: از پنج سال پیش برای جبران کمبود اعتبارات از سایر فصول هزینه شده اما تاکنونی اقدامی برای جبران آن انجام نشده است.
وی با تاکید بر عنایت مسئولان استانی و شهرستان به افزایش اعتبارات بنیاد شهید گرمی به ویژه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی تصریح کرد:‌ امیدواریم با توجه به این ضرورت در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کارهای ماندگار انجام دهیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گرمی شهید و شهادت را ارزشی ملی برشمرد و خاطرنشان کرد:‌ شهدا مایه عظمت، اقتدار و افتخار همگان هستند و هر کس از این ارزش‌ها استفاده ابزاری و اختصاصی کند در حقیقت خود را خوار ساخته است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول