اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گتوند:

شهید و شهادت را باید به نحوی جدید به جامعه معرفی کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه گتوند گفت: باید تلاش کنیم که بتوانیم شهید و شهادت را به نحوی جدید به جامعه معرفی کنیم و در این باره باید از روش‌های نوین استفاده کرد.

شهید و شهادت را باید به نحوی جدید به جامعه معرفی کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، حجت‌الاسلام سیدحسین علوی اصل صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس اظهار داشت: باید کوشید تا شهید و شهادت بار دیگر به جامعه معرفی شوند و در این باره باید از ابزارهای جدید استفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه شهادت مفهومی بسیار پیچیده است، افزود: شهادت مفهموی بسیار پیچیده دارد و باید تلاش کرد که به جهان القا نمود که مرگ در راه عقیده‌ای پاک نوعی زندگی است و در جهان غرب در این باره هیچ تعریف خاصی وجود ندارد.
امام جمعه گتوند تاکید کرد: دفاع مقدس منشا شده از همه پاکی‌ها و رشادت‌ها و جان برکفی‌هاست و باید کوشید تا در این باره به مردم اطلاع‌رسانی صحیح کرد.
علوی اصل امام جمعه گتوند با تاکید بر بزرگداشت مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی  اظهار داشت: برنامه‌های این هفته سعی شود حول سه محور جهاد، شهید، و شهادت باشد تا بتوانیم  دین خود را به شهدا تا حدی که بتوانیم ادا کنیم.
این مقام مسئول با اشاره به برنامه‌هایی که در این باره ساخته و عرضه می‌شود، تاکید کرد:  البته به سطح کیفی برنامه‌ها باید توجه بیشتری شود و انتظار داریم همکاری ادارات با مجموعه سپاه در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس به صورت ویژه باشد.
همچنین در این جلسه سرهنگ مجید کنگری فرماندهی سپاه  پاسداران ناحیه گتوند نیز از برگزاری ‌برنامه‌های متنوع در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان خبر داد و افزود: در این هفته برنامه‌های مختلفی از قبیل دیدار با خانواده شهدا، گلباران و غبار‌روبی گلزار شهدا، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، ویزیت رایگان بیماران، کارگاه هم اندیشی دختران جوان، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، آذین بندی ادارات و نصب بنر در معابر عمومی، برگزاری همایش‌های مختلف ویژه اقشار مختلف، برگزار می‌شود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول