اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد:

ترویج فرهنگ شهادت یک وظیفه دینی است

خبرگزاری فارس: فرماندار یزد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهم و در زمره تکالیف و وظایف دینی قلمداد کرد.

ترویج فرهنگ شهادت یک وظیفه دینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی ظهر امروز در جلسه شورای مشورتی ایثارگران یزد اظهار داشت: ایثارگران از بزرگ‌ترین و با ارزش‌ترین منابع و گنجینه‌های معنوی و عاطفی انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌روند.
وی با تاکید بر نقش ایثارگران در انقلاب اسلامی بیان کرد: اگر ایثارگری‌ و فداکاری این قشر وجود نداشت شاید سرنوشت انقلاب اسلامی عوض می‌شد.
سیفی با بیان اینکه ایثارگران از بزرگ‌ترین و با ارزش‌ترین منابع و گنجینه‌های معنوی و عاطفی انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌روند، خاطرنشان کرد: ثبات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون ایثارگری و شهادت‌طلبی کسانی است که با بهره‌گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت در راه مکتب و میهن خود ایثار کرده‌اند.
فرماندار یزد تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نه تنها یک وظیفه دینی است بلکه با امنیت ملی کشور گره خورده است به و یژه آنکه پس از گذشت 30 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، اکنون جمعیت عمده کشور را کودکان، نوجوانان و جوانانی تشکیل میدهند که به عنوان نسل سوم انقلاب، بیش از پیش ضرورت دارد تا با میراث ارزش‌های به جای مانده از شهدا، جانبازان و آزادگان آشنا شوند.
سیفی ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی‌های بهتر و سریع‌تر در راستای خدمت به جامعه ایثارگری گام برداشت تا در آینده شاهد زندگی بهتر برای این قشر باشیم.
وی همچنین نقش رابطان و مشاوران ایثارگران را مهم و حیاتی دانست و از مشاوران خواست تا در مسیر رفع مشکلات و ارائه خدمات بهتر به ایثارگران پیشنهادات خود را ارائه کنند تا در جلسات بحث و تبادل نظر شود.
سیفی ضمن تقدیر از همه کسانی که در راه ایثارگران قدم بر می‌دارند از همگان خواست ضمن ترویج فرهنگ ایثارگری مسائل و مشکلات این قشر از جامعه را بررسی و در جهت رفع آنها گام بردارند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول