اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رباط کریم در مجلس:

تلاش غرب دور کردن جوانان از فرهنگ شهادت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رباط کریم در مجلس توطئه غرب برای کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی و به ویژه در میان نسل جوان را تشریح کرد.

تلاش غرب دور کردن جوانان از فرهنگ شهادت است
حجت‌الاسلام حسن نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: کشورهای غربی تصور می‌کردند با حمله نظامی و طراحی فشارهای اقتصادی به صورت همزمان، می‌توانند انقلاب را با بحران روبرو و آن را ساقط کنند.
وی افزود: در نخستین روزهای جنگ به اندازه‌ای مغرور بودند که طرح تسخیر سه روزه تهران و سرنگونی جمهوری اسلامی را به طور رسمی توسط صدام که مزدور آنها بود، اعلام کردند.
این مسئول ادامه داد: تنها چند ماه از آغاز جنگ تحمیلی نگذشته بود که سران کشورهای غربی واقعیت اصلی را دریافته و مطمئن شدند ایران و جوانان آن هرگز در برابر تهاجم نظامی تسلیم نخواهند شد.

*40 کشور غربی به صورت رسمی علیه ایران وارد جنگ شدند
نوروزی افزود: از این مرحله به بعد آنها دومین اشتباه خود را مرتکب شده و تصور کردند صدام و ارتش رژیم بعث عراق توانایی مقابله با جوانان ما را ندارد و به همین دلیل به صورت رسمی خود وارد جنگ علیه ایران شدند.
وی تاکید کرد: اسناد این موضوع موجود و در دسترس محققان و کارشناسان قرار داشته و بر اساس آن بیش از 40 کشور به صورت رسمی آخرین تجهیزات نظامی‌، پول و امکانات دیگر را در اختیار صدام قرار داده و عراق را برای انجام عملیات بیشتر علیه ایران تحریک می‌کردند.
نماینده مردم رباط کریم در خانه ملت اظهار داشت: کشورهای غربی خیلی زود متوجه شدند که در تاکتیک دوم خود هم اشتباه کرده و ملت ایران تسلیم‌ ناپذیر هستند.

*فرهنگ ایثار و شهادت عامل موفقیت ایران اسلامی است
نوروزی متذکر شد: از این پس آنها به دنبال یافتن دلایل موفقیت ایرانیان رفته و متوجه شدند که فرهنگ ایثار و شهادت عامل اصلی موفقیت ما است.
وی گفت: یکی از نظامیان آمریکایی گفته است، وقتی نوجوان ایرانی نارنجک به خود بسته و زیر تانک می‌رود، چگونه می‌توانیم با آنها بجنگیم؟
این مسئول افزود: به همین دلیل حربه تهاجم فرهنگی را برای کمرنگ کردن فرهنگ ایثار، فداکاری و شهادت در جامعه ما و به ویژه در میان نسل جوان کشورمان را آغاز کردند.
نوروزی تاکید کرد: غربی‌ها به درستی دریافته‌اند که اگر مردم ایران از این فرهنگ دور شوند، شکست آنها محتمل‌تر است.
وی با اشاره به تاکیدات مکرر رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حفظ روحیه ایثارگری و شهادت‌ طلبی در میان مردم گفت: به همین دلیل است که معظم‌له راه تعالی و سربلندی ملت ایران در حفظ این روحیه می‌دانند.
نوروزی در پایان تاکید کرد: نسل جوان با پیروی از ولایت و حرکت در مسیر شهدا و امام شهیدان، آرمان‌های انقلاب اسلامی را حفظ خواهند کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول