اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شهادت عزت مسلمان است

خبرگزاری فارس: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی با تسلیت به‌ مناسبت شهادت ستوان یکم پاسدار شهید مسلم احمدی‌پناه آورده است: از خدا بخواهید که شما را توفیق بدهد، توفیق شهادت بدهد، توفیق عزت بدهد، شهادت عزت شماست.

شهادت عزت مسلمان است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی به مناسبت شهادت مسلم احمدی‌پناه، شهید راه مبارزه با گروهک پژاک آورده است: "من المؤمنین الرجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم مَن قَضی نَحبهَ و مِنهم مَن یَنتظَر و ما بَدّلوُا تبدیلا" و این وصف مجاهدان فی سبیل‌الله و اجر عظیم آنانی است که یا در این راه شهید شده‏اند و یا به انتظار فوز عظیم شهادت لحظه‌شماری می‌کنند.
این پیام می‎افزاید: از خدا بخواهید که شما را توفیق بدهد، توفیق شهادت بدهد، توفیق عزت بدهد، شهادت عزت شماست، آنها که شهید شدند به خدمت خودشان، رسالت خودشان و به اجر خدمت خودشان رسیدند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه این پیام خطاب به خانواده معظم شهید مسلم احمدی پناه آورده است: بی‌شک برادر پاسدار شهید مسلم احمدی پناه از زمره مجاهدانی بود که دوران جوانی خویش را به مجاهدت خالصانه در صحنه‌های پر خطر پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی گذراند و عاقبت جان عزیزش را برای برقراری امنیت کشور و مبارزه با گروهک تروریستی "پژاک" تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد.
جعفری تصریح کرده است: شهید احمدی‌پناه اجر پاداش جهاد و خدمت صادقانه خود را از حضرت دوست دریافت کرد و با نوشیدن شهد شیرین شهادت به آرزوی متعالی‌اش نایل آمد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با تبریک و تسلیت شهادت آن پاسدار رشید اسلام و سرباز وفادار ولایت را به فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) پدر و مادر بزرگوار، همسر محترمه، صبیه معزز، خانواده، بستگان، همرزمان و مردم شهیدپرور استان چهارمحال و بختیاری، اضافه کرده است: حضرت حق، روح پرفتوحش را در نعیم، مقیم و در جوار مولا و مقتدایش حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با امام شهیدان و همرزمان شهیدش محشور و به خانواده محترم صبر و شکیبایی توأم با عزت و پاداش صابرین عنایت فرماید.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول