اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار خبر داد:

افزایش دانشجویان دانشگاه قیدار به بیش از 3500 نفر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار گفت: از سال‌ تحصیلی جدید تعداد دانشجویان دانشگاه قیدار به بیش از 3 هزار و 500 نفر می‌رسد.

افزایش دانشجویان دانشگاه قیدار به بیش از 3500 نفر
محمد رحیم گنج‌خانلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه پیام‌نور قیدار 2 هزار و 700 دانشجوی در حال تحصیل دارد.
وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید 905 نفر از طریق کنکور سراسری در دانشگاه پیام‌نور قیدار پذیرفته شده‌اند، ادامه داد: 700 نفر نیز از طریق آزمون فراگیر در این دانشگاه پذیرفته شده‌اند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار با بیان اینکه در حال حاضر 33 رشته تحصیلی در دانشگاه قیدار وجود دارد، اضافه کرد: 10 رشته از کل رشته‌های این دانشگاه مربوط به رشته‌های کاردانی به کارشناسی است.
وی همچنین با اشاره به برنامه‌های فرهنگی صورت گرفته توسط دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار تصریح کرد: کمک 3 میلیون ریالی به کمیته هفته دفاع مقدس از جمله برنامه‌هایی است که توسط این دانشگاه صورت گرفته است.
گنج‌خانلو تجلیل از ایثارگرانی که در دفاع مقدس حضور داشته‌اند را از برنامه‌های دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار برشمرد و یادآور شد: این رزمندگان از کارکنان خود دانشگاه بوده و در عملیات‌های دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند.
وی با بیان اینکه رشادت‌های ملت ایران در دوران دفاع مقدس باید به عنوان یک الگو برای همه دانشجویان باشد، اضافه کرد: اقداماتی که رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس انجام داده‌اند، می‌تواند سرمشق مناسبی برای همه افرادی باشد که می‌خواهند زندگی همانند زندگی رزمندگان داشته باشند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار با بیان اینکه در حال حاضر 10 انجمن دانشجویی به ویژه در زمینه‌های علمی در دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار فعال است، ادامه داد: این انجمن‌های دانشجویی فعالیت‌های بسیاری را در دانشگاه انجام می‌دهند.
گنج‌خانلو حمایت مسئولان دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار را از انجمن‌های علمی بسیار خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: سالن جلسه‌ای به منظور فعالیت بیشتر انجمن‌های علمی احداث شده است.
وی از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در این دانشگاه را برگزاری همایش ادیان شناسی‌ را عنوان کرد و افزود: مسئولان این دانشگاه در نظر دارند تا با دعوت از چند استاد متخصص در این زمینه این همایش را دانشگاه برگزار کنند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار در گفتگویی با مهم دانستن بحث ادیان شناسی در بین دانشجویان تصریح کرد: سلسه بحث‌های ادیان‌شناسی، فرقه شناسی، ظهور فرقه‌های جدید و شیطان‌پرستی از جمله مباحثی هستند که قرار است در این همایش‌ها در خصوص آن‌ها گفت‌و گو صورت گیرد.
لازم به ذکر است، دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار در سال 1376 با رشته روان‌شناسی تاسیس شده و در حال حاضر دارای یک هزار و 200 متر فضای آموزشی و 600 متر فضای اداری است.
به گفته رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار در حال حاضر این دانشگاه مشکلی از نظر کمبود فضای آموزشی ندارد.
اتنهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول