اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرهمند اعلام کرد:

پیگیری نیازهای دانشگاه‌های پیام نور یزد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد گفت: در دیدار با معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور مشکلات و نیازهای دانشگاه‌های پیام نور یزد مطرح شد و به زودی تامین این نیازها پیگیری می‌شود.

پیگیری نیازهای دانشگاه‌های پیام نور یزد
کاظم فرهمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه با اشاره به دیدار اخیر خود با مسئولان دانشگاه پیام نور اظهار داشت: راه‌اندازی سریع‌تر دانشگاه پیام نور هرات و صدور مجوز جذب دانشجو در سه رشته در مهر ماه سال جاری یکی از درخواست‌ها بوده است.
وی یادآور شد: همچنین خواستار افزوده شدن رشته‌هایی به دانشگاه پیام نور هستیم که با دانشگاه‌های آزاد و دانشگاه‌های علمی کاربردی تداخلی نداشته باشد تا علاقمندان بتوانند با وجود تنوع رشته‌ها به تحصیل در رشته مورد علاقه خود بپردازند.
فرهمند کمبود اعتبارات جاری برای امور فرهنگی و توسعه نمازخانه‌ها و کتابخانه‌ها را نیز از جمله مسائل مطرح شده در این دیدار برشمرد و افزود: درخواست 200 میلیون تومان اعتبار برای اختصاص به این امور در دانشگاه‌های پنج شهرستان ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز ارائه شد.
وی ادامه داد: اضافه کردن رشته‌های کارشناسی ارشد در رشته‌های مختلف و تسریع در انجام امور مناقصه برای ساخت ساختمان ورزشی دانشگاه پیام نور برخی دیگر از درخواست‌های مطرح شده در این دیدار بود که قول مساعد برای پیگیری آن داده شد.
نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز اظهار امیدواری کرد: با طرح این مشکلات در سطح کلان دانشگاه پیام نور، به زودی شاهد رونق هرچه بیشتر و تامین نیازهای دانشگاه‌های پیام نور استان یزد باشیم.
 انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول