اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد؛

مشعل المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌ نور روشن شد

خبرگزاری فارس: همزمان با مراسم افتتاحیه پنجمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاهای پیام نور کشور مشعل این المپیاد با حضور مسئولان استانی و کشوری و بیش از 2500 دانشجو در سالن دانشگاه فردوسی مشهد روشن شد.

مشعل المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌ نور روشن شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد خبری پنجمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور کشور، معاون اجتماعی فرهنگی دانشگاه پیام نور و سرپرست کل المپیاد در مراسم افتتاحیه این المپیاد اظهار داشت: برگزاری المپیادهای بزرگ فرهنگی، ورزشی و علمی در سراسر کشور توانمندیهای این دانشگاه را نشان می‌دهد.
علیرضا اژدر با اشاره به حضور یک میلیون دانشجو در دانشگاه‌های پیام نور افزود: این دانشگاه در بین 12 هزار دانشگاه جهان رتبه 2 هزار و 723 و از بین 6شش هزار مقاله رتبه یک‌هزار و 59 را کسب نموده است.
وی تصریح کرد: برگزاری این مسابقات و المپیادهای ورزشی با ایجاد فضای معنوی در رشد علمی و معنوی دانشجویان تاثیر زیادی دارد.
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور و رئیس المپیاد نیز در این مراسم با اشاره به سرمایه گذاری‌های کلان کشورهای خارجی در حوزه ورزش گفت: سرمایه‌گذاری در ورزش و آموزش و پرورش سبب پیشرفت در تمام ابعاد علمی، فرهگی، آموزشی و سایر زمینه های دیگر می‌شود.
سیدحمید قاسمی افزود: دولت عزم کرده است که برای توسعه و ترقی ورزش دانشجویی سرمایه گذاری و اقدامات گسترده‌ای انجام دهد.
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و رئیس ستاد برگزاری المپیاد نیز در این مراسم گفت: ورزشکاران صاحب عزم، اراده و صبر هستند. اگر در جامعه‌ای همه امکانات موجود باشد ولی مردم عزم و اراده نداشته باشند یک گام هم به جلو نخواهند برداشت.
مرتضی آقایی افزود: این ویژگی‌ها اگر همراه با تقوا و بینش باشد راه سعادت و پیشرفت هم در دنیا و هم در آخرت فراهم می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول