اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای فرهنگ عمومی فریدونکنار خبر داد:

تأسیس دانشگاه پیام نور در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: عضو شورای فرهنگ عمومی فریدونکنار از تأسیس و ورود دانشگاه پیام نور در آینده‌ای نزدیک به این شهرستان خبر داد.

تأسیس دانشگاه پیام نور در فریدونکنار
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، ابوالقاسم فرجی صبح امروز در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: زمینه‌سازی لازم برای ورود دانشگاه پیام نور به شهرستان فریدونکنار انجام شد و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم در این راستا کوشا باشند.
وی از تأسیس و فعالیت مجله اختصاصی دانشگاه پردیسان به‌عنوان تنها دانشکده موجود در سطح شهرستان خبر داد و افزود: این نشریه با عنوان مجله پردیسان به‌صورت ماهانه در آمده و در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی فعالیت می‌کند.
عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان فریدونکنار بیان داشت: حمایت و پا به‌کار بودن کتابخانه‌های عمومی نیز در راستای فرهنگ‌سازی و کمک به مسائل فرهنگی اجتماعی شهر و روستاهای تابع فریدونکنار بسیار مؤثر است.
فرجی خواستار ورود بیش از پیش همراه با جدیت و برنامه‌ریزی شده دستگاه‌های فرهنگی در مسائل شهرستانی شد و تصریح کرد: دستگاه‌هایی که بودجه‌های فرهنگی و اجتماعی را در اختیار دارند باید با ورود خود نقش محوری در فرهنگ‌سازی زمینه‌های مختلف و به ویژه فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.
وی با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار فاقد کتب مادر و تخصصی هستند، اذعان داشت: اداره کتابخانه‌های عمومی برای جذب مردم و به ویژه نسل جوان به فرهنگ مطالعه که از منویات محوری مقام معظم رهبری است، تلاشی نداشته و هزینه هم نمی‌کنند.
فرجی همچنین خواستار بررسی به نحوه عملکرد و ارتباطات مدیران فرهنگی در شهرستان فریدونکنار شد.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول