اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور گناباد خبر داد:

ایجاد 2 رشته در مقطع کارشناسی ارشد پیام نور گناباد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور گناباد گفت: این دانشگاه توانست پذیرش دانشجو را در مقطع کارشناسی ارشد در دو رشته ریاضی کاربردی، گرایش تحقیق در عملیات و نیز زبان و ادبیات فارسی اخذ نماید.

ایجاد 2 رشته در مقطع کارشناسی ارشد پیام نور گناباد
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، کاظم گلباف در جمع خبرنگاران گناباد اظهار داشت: از مهر امسال دانشگاه پیام نور گناباد در پنج رشته کارشناسی مهندسی مدیریت اجرایی، مهندسی کامپیوتر (سخت افزار)، مهندسی آب و خاک، زیست‌شناسی گیاهی و کتابداری دانشجو میپذیرد.
وی افزود: با اخذ رشته‌های جدید در دانشگاه پیام نور گناباد، تعداد رشته‌های کارشناسی این دانشگاه به 30 رشته افزایش یافت.
وی ادامه داد: در حال حاضر 3 هزار و 250 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی کنونی حداقل یکهزار دانشجو به این تعداد افزوده شود.
گلباف با بیان اینکه در حال حاضر در هیچ رشته تحصیلی مشکل استاد نداریم افزود: تمام مدرسان این دانشگاه با مدرک کارشناسی ارشد به بالا تدریس می‌کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: امسال برای نخستین بار، دانشگاه پیام نور گناباد از شهرهایی خارج از استان مثل اهواز، شیراز، یاسوج و رشت در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو میپذیرد چرا که این دانشگاه توانست پذیرش دانشجو را در مقطع کارشناسی ارشد در دو رشته ریاضی کاربردی، گرایش تحقیق در عملیات و نیز زبان و ادبیات فارسی اخذ نماید.
گلباف گفت: در رشته ریاضی کاربردی از مهرماه امسال به سه طریق مجازی، فراگیر و کنکور سراسری و در رشته زبان و ادبیات فارسی نیز از بهمن ماه دانشجو پذیرفته میشود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول