اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت؛

ساختمان دانشگاه پیام نور پلدختر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان شهرستان پلدختر و رئیس دانشگاه پیام نور لرستان ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز پلدختر افتتاح شد.

ساختمان دانشگاه پیام نور پلدختر افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور لرستان، رئیس دانشگاه پیام نور لرستان درباره این پروژه اظهار کرد: احداث ساختمان آموزشی مرکز پلدختر با زیربنای 2 هزار و 268 مترمربع دارای سه طبقه با هدف تأمین فضای آموزشی این مرکز انجام شده که آغاز عملیات ساخت این پروژه  سال 87 بوده است.
حسن علیزاده ابراز داشت: این ساختمان در سه طبقه است، که دارای 16 کلاس درسی و چهار آزمایشگاه فنی بوده و با اعتباری بالغ بر 16میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.
وی افزود: همچنین ملبغ 5 میلیارد ریال از محل درآمد نفت به این پرژه اختصاص یافته که مابقی این هزینه را دانشگاه پیام نور تقبل کرده است.
رئیس دانشگاه پیام نور لرستان با اشاره به رعایت مسائل در زمینه صرفه‌جویی عنوان کرد: مصالح به کار رفته و همچنین مبادی ورودی و پنجره‌ها به گونه‌ای استفاده شده که در صرفه‌جویی انرژی بسیار مفید است.
رئیس دانشگاه پیام نور لرستان در ادامه گفت: دانشگاه پیام‌نور مرکز پلدختر دارای 2 هزار و 200 نفر دانشجو است، که نقش چشم‌گیری در توسعه آموزش عالی در این شهرستان ایفا کرده است.
در این مراسم از پژمان اکبری، سرناظر عمرانی دانشگاه پیام نور لرستان تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول