اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور جم خبر داد:

راه‌اندازی 8 رشته در دانشگاه پیام نور جم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور جم از راه‌اندازی 8 رشته در دانشگاه پیام نور جم خبر داد.

راه‌اندازی 8 رشته در دانشگاه پیام نور جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد اعتماد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه و گسترش مراکز آموزش عالی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان در این شهرستان است و طی چند سال اخیر با رویکرد خوب مسئولان شهرستان به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.
وی افزود: کیفیت‌بخشی در امر تحصیل دانشجویان و ارتقای سطح علمی شهرستان نیز از دیگر اولویت‌ها و دغدغه‌هاست که با تلاش دانشگاه پیام نور و با همراهی سایر مسئولان به بخش مهمی از اهداف مورد نظر رسیده‌ایم.
رئیس دانشگاه پیام نور جم از آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره فراگیر پیام نور در دانشگاه جم خبر داد و خاطرنشان کرد: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های فراگیر نوبت بیست و دوم، بصورت غیر حضوری انجام می‌شود و متقاضیان لازم است با مراجعه به سایت دانشگاه از تاریخ و نحوه نام‌نویسی مطلع شوند.
اعتماد تصریح کرد: تاریخ ثبت‌نام غیرحضوری از امروز تا 31 شهریور ماه است و دانشجویان پذیرفته شده پس از پایان ثبت‌نام اولیه و تایید ثبت‌نام اینترنتی باید از تاریخ 16 مهر ماه به مدت 10 روز با مراجعه حضوری به دانشگاه نسبت به برابر اصل کردن مدارک خود اقدام کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور جم از راه‌اندازی 8 رشته در دانشگاه پیام نور جم خبر داد و گفت: رشته‌های ارائه شده دوره فراگیر نوبت بیست و دوم در این دانشگاه شامل حقوق، مدیریت صنعتی، حسابداری، علوم تربیتی، مدیریت برنامه‌ریزی آموزشی، مترجمی زبان انگلیسی، مهندسی علوم کشاورزی و مهندسی منابع طبیعی(محیط زیست) است.
اعتماد در ارتباط با افرادی که قصد دارند از سهمیه کارمندی و یا سهمیه ایثارگری استفاده کنند نیز یادآور شد: گواهی اشتغال به کار و اصل حکم کارگزینی مربوطه برای استفاده‌کنندگان از سهمیه کارمندی و همچنین گواهی تائیدیه سهمیه ایثارگری از مراجع ذیربط برای استفاده‌کنندگان از سهمیه ایثارگری باید توسط واجدان شرایط ارائه شود.
وی افزود: دانشجویانی که قبلا در دوره‌های رسمی دانشگاهی درس یا دروسی را گذارنده‌اند می‌توانند حداکثر تا پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 91-90 تقاضای معادل‌سازی دروس مذکور را به این دانشگاه ارائه کنند تا ترتیب اثر داده شود.
این مسئول متذکر شد: بنا به دستورالعمل ابلاغی، دانشجویان ملزم به اخذ و گذراندن دروس دانش‌پذیری هستند و دروس دوره دانش‌پذیری به هیچ عنوان معادل‌سازی نمی‌شود.
اعتماد بیان داشت: از همه مردم و مسئولان شهرستان انتظار داریم در راستای افزایش کیفیت دانشگاه و بهبود سطح علمی مرکز با ما همکاری کنند تا شهرستان جم به جایگاه رفیع علمی دست یابد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول