اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان خبر داد:

نواختن زنگ "جوانه­ها" در مدارس راهنمایی همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از نواخته شدن زنگ "جوانه­ها" در مقطع اول راهنمایی خبر داد.

نواختن زنگ "جوانه­ها" در مدارس راهنمایی همدان
عباس حسنی‌محتشم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: امسال برنامه جشن شکوفه ها در تمام مدارس استان مانند سال‌های گذشته اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: امسال با توجه به تعطیلی مدارس در روز نخست مهر ماه که به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) است، در روز چهارشنبه 30 شهریور ماه جشن جوانه‌ها برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ابراز داشت: با توجه به اینکه دانش‌آموزان ابتدایی پس از پنج سال حضور در مقطع ابتدایی وارد مقطع دیگری از تحصیل می‌شوند، مدیران مدارس باید با برنامه‌ریزی و اطلا‌ع‌رسانی دقیق زمینه ایجاد انگیزه و رغبت برای حضور دانش‌آموزان در این جشن را فراهم کنند.
وی ادامه داد: امسال حدود 23 هزار نفر دانش‌آموز در مقطع اول راهنمایی در سطح استان همدان به تحصیل می‌پردازند که در روز چهارشنبه در زنگ جوانه‌ها حضور می‌یابند.
حسنی‌محتشم با بیان اینکه هنوز برای مقطع راهنمایی ورزش خاصی در نظر گرفته نشده است، بیان داشت: ورزش ژیمناستیک برای سال چهارم ابتدایی، ورزش طناب‌کشی برای سال دوم ابتدایی در تمام مدارس از ابتدای سال جاری اجرایی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: توجه به ورزش مدارس با افزایش تحرک، نشاط و سلامت دانش‌آموزان همراه می‌شود چرا که با توجه به کاهش میانگین قد در بین مردم،، این ورزش انگیزه و تحرک را در بین دان‌ آموزان بالا می‌برد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان یادآور شد: یکی از اهداف نظام تعلیم و تربیت توجه ویژه به ورزش و تحرک دانش‌آموزان است که سبب انگیزه کافی برای حضور در جامعه و خدمت بهتر به مردم می‌شود.
وی در پایان افزود: در طول ایام سال چهار زنگ در مدارس سراسر کشور و استان همدان به صدا درمی‌آید که از جمله آنها زنگ شکوفه‌ها برای مقاطع اول ابتدایی، زنگ جوانه‌ها برای اول راهنمایی، زنگ آغاز سال تحصیلی برای همه مقاطع و زنگ مقاومت و پیروزی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر مدارس استان است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول