اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

آموزش و پرورش برای تعطیلی پنج‌شنبه‌ها ‌از اولیا نظرخواهی کند

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان بر لزوم نظرسنجی مدیران مدارس از اولیای دانش‌آموزان در باب تعطیل شدن مدارس در روز پنج‌شنبه تأکید کرد.

آموزش و پرورش برای تعطیلی پنج‌شنبه‌ها ‌از اولیا نظرخواهی کند
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق بعد از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با تأکید بر لزوم نظرسنجی از دانش‌آموزان و اولیای آنها در راستای کیفیت بخشی به امر آموزش، اظهار داشت: در ‌ارتباط‌ با تعطیل شدن مدارس در روزهای پنج‌شنبه نیز باید نظرات اولیای دانش‌آموزان را سنجید چرا که این گونه موارد با رضایتمندی دانش‌آموزان و اولیای آنها در ارتباط است.
وی با تأکید بر لزوم اولویت‌بندی در مسائل مهم و کلیدی مربوط به مدارس و دانش‌آموزان، تصریح کرد: اینگونه مسائل بر اساس نوع اهمیت و ضرورت باید در شورای آموزش و پرورش مطرح و نتیجه‌گیری شود چرا که این شورا، بسترساز اجرای تصمیمات مربوط به آموزش و پرورش است.
فرماندار همدان ضمن اینکه عملکرد آموزش و پرورش در امور مربوط به دانش آموزان و امر آموزش را خوب ارزیابی کرد، متذکر شد: هدف ما از پیگیری مباحث و تشکیل جلسات متعدد در این خصوص، اصلاح مشکلات در راستای پیشرفت و کیفیت‌بخشی است.
وی با اشاره به رشته‌های یکی از دبیرستان‌های بخش قهاوند که رشته‌هایی صنعتی هستند، نیز با تأکید بر لزوم هماهنگی بین رشته‌های تحصیلی با موقعیت مناطق، گفت: اولویت در مناطق کشاورزی ایجاب می‌کند که دانش‌آموزان نیز در حوزه کشاورزی تحصیل کنند.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 1 همدان نیز بیان کرد: با توجه به امر بازگشایی مدارس، پروژه مهر با کمیته‌های مشخص و متفاوتی در سه محور از جمله ساماندهی نیروی انسانی و تبلیغات و تجهیزات تشکیل شده تا امر بازگشایی مدارس به نحو احسن صورت پذیرد.
علی مظاهری با اشاره به هفته دفاع مقدس در مهرماه نیز خاطرنشان کرد: با توجه به وظیفه خطیر مدیران و معلمان در راستای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس برنامه باشکوهی در راستای ارج نهادن به فرهنگ ارزشی دفاع مقدس در مدارس با اهداف معینی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی به اردوی راهیان نور اشاره کرد و ضمن اینکه از دو برابر شدن پوشش این برنامه در سال تحصیلی جدید خبر داد، گفت: این برنامه با هدف حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود تا به واسطه آن مفاهیم هشت سال دفاع و ایثار توسط دان‌ آموزان اشاعه داده شود.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 1 همدان به برگزاری کلاس‌های ضمن خدمت نیروی اسنانی آموزش و پرورش در باب بصیرت با 14 عنوان در راستای حفظ ارزش‌های نظان اسلامی اشاره کرد و افزود: این طرح با استفاده از اساتید مجرب در باب تجزیه و تحلیل ارزش‌های اسلامی و نیز شیوه آگاهی‌بخشی و بصیرت‌دهی به شبهات دانش‌آموزان برای معلمان صورت می‌پذیرد.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان نیز ضمن اعلام آمادگی مدارس این ناحیه در راستای بازگشایی مدارس، اظهار داشت: با سازماندهی‌های انجام شده در قالب پروژه مهر، در حال حاضر هیچ گونه کمبودی برای آموزگاران یا مدیران ناحیه 2 همدان وجود ندارد.
محمود کتابی با اشاره به آسفالت 18مدرسه ناحیه 2 همدان، گفت: ایزوگام 4 هزار متر مربع از مدارس و نیز رنگ‌آمیزی کامل 14 مدرسه این ناحیه نیز انجام شده است.
در این جلسه علاوه بر اینکه عنوان شد 13 پروژه آموزش و پرورش همدان با 271 کلاس با اعتبار 14 میلیارد تومان در 24 هزار متر مربع برای ابتدای مهرماه تحویل می‌شود، قرار شد جابجایی دانش‌آموزان همدان در نخستین روز از سال تحصیلی(سوم مهرماه) نیز توسط اتوبوسرانی به صورت رایگان انجام شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول