اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره شهید رجایی؛

آموزش و پرورش کرمان رتبه نخست را کسب کرد

خبرگزاری فارس: در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های استان کرمان بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی به ترتیب اداره کل آموزش و پرورش، شرکت سهامی برق منطقه‌ای و اداره کل تبلیغات اسلامی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

آموزش و پرورش کرمان رتبه نخست را کسب کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز چهاردهمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان با حضور استاندار، فرماندار، امام جمعه، مدیران، معاونان و مسئولان روابط عمومی‌های دستگاه‌های استان کرمان در سالن برق منطقه‌ای مرکز استان برگزار شد.
در این جشنواره عملکرد 82 دستگاه استان کرمان بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفتند که 19 دستگاه رتبه خوب، 41 دستگاه متوسط و 21 دستگاه رتبه ضعیف را کسب کردند.
در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های استان کرمان بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی به ترتیب اداره کل آموزش و پرورش، شرکت سهامی برق منطقه‌ای و اداره کل تبلیغات اسلامی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در بعد شاخص‌های اختصاصی نیز اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رتبه نخست، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت رتبه دوم و مدیریت شعب بانک کشاورزی و مدیریت بانک تجارت استان مشترکا رتبه سوم را به دست آوردند.
در بعد استقرار دولت الکترونیک، اداره کل پست، در ساماندهی نیروی انسانی، اداره کل بهزیستی و مدیریت درمان تأمین اجتماعی مشترکا و در بعد خدمت‌‌رسانی و تکریم ارباب رجوع، اداره کل بیمه خدمات درمانی به عنوان دستگاه‌های برتر استان کرمان اعلام شدند.
به گزارش فارس، در پایان چهاردهمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان از دستگاه‌های برتر و اعضای تیم ارزیابی‌ آن‌ها توسط استاندار کرمان تجلیل شد.
همچنین استانداری کرمان در ارزیابی عملکرد داخلی استانداری‌های کشور با امتیاز 83.2 رتبه نخست کشور را به دست آورده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول