اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش مرودشت خبر داد:

تحول جدید در آموزش و پرورش مرودشت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مرودشت گفت: در راستای ارتقای سطح کیفی تعلیم و تربیت با رویکرد دینی و دینداری تحولات جدیدی در آموزش و پرورش مرودشت در حال انجام است.

تحول جدید در آموزش و پرورش مرودشت
خدابخش شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت از تحولات جدید در آموزش و پرورش مرودشت خبر داد و اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح کیفی تعلیم و تربیت با رویکرد دینی و دینداری برنامه‌هایی در سطح این شهرستان در حال انجام است که منشأ تحولات در آموزش و پرورش مرودشت می‌شود.
شهبازی افزود: تقویت و توسعه مراکز و مدارس قرآنی و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در این شهرستان اعم از مداحان، قاریان قرآن، ائمه جماعات مدارس و مساجد، دانش‌آموزان و اولیای آنان را در راستای هدفمند کردن فعالیت‌های تربیتی، دینی و علمی از جمله این برنامه‌هاست.
وی اضافه کرد: همچنین با نظارت کمیته کیفیت‌بخشی، با ایجاد فضایی سرشار از امید و شادابی در محیط مدارس فرسوده و بین همکاران، تلاش در راستای ارتقای سطح سلامت روحی و روانی دانش‌آموزان و همکاران، بازسازی و نوسازی مدارس فرسوده و تجهیز آنها به امکانات مطابق با استاندارد، از جمله برنامه‌های در دست اقدام است.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مرودشت ادامه داد: در هفته دولت بهره‌برداری از یک سالن چندمنظوره برای استفاده مردم شهر مرودشت و دانش‌آموزان آغاز و احداث دبیرستان دخترانه 12 کلاسه آسیه نیز به زمین زده شد.
وی همچنین بیان داشت: با تاکید مقام معظم رهبری، تقویت باورهای دینی دانش‌آموزان و غنای فرهنگی آنان مهم‌ترین دستور کار و دغدغه اصلی ما در حوزه آموزش و پرورش است و در راستای این مهم دست نیاز به سوی تمام صاحب‌نظران به ویژه ائمه جماعات مساجد، مداحان، پایگاه‌های مقاومت بسیج و دیگر سازمان‌های مرتبط دراز می‌کنیم. 
شهبازی در پایان با اشاره به تقارن بهار آغاز تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس یک هفته معمولی نیست بلکه فرصتی مغتنم برای بسط و گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت و نهادینه کردن ارزش‌هاست که برای به دست آوردن آن هزینه‌های بسیاری را متحمل شده‌ایم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول