اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه سپاه چهارمحال و بختیاری:

ترویج ناامیدی هدف دشمنان در جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‎فقیه سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان نظام و انقلاب در جنگ نرم خود اهدافی همچون استحاله فرهنگی و سیاسی و ترویج روحیه یاس و ناامیدی را دنبال می‌کنند.

ترویج ناامیدی هدف دشمنان در جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام کریم سرافراز بعدازظهر امروز در نشست مبلغین سپاه این استان با برشمردن دیگر اهداف دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم اظهار داشت: اختلاف افکنی در صفوف مردم، برانگیختن اختلاف میان مسئولان و مدیران کشور، بی تفاوت کردن نسل جوان به مسائل مهم کشور و شایعه‎پراکنی از دیگر برنامه‏های استکبار جهانی در جنگ نرم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی افزود: دشمنان قبل از انقلاب با ترویج فساد و فحشا و مشروب فروشی و بعد از انقلاب با ترور جوانان با ایمان و انقلابی، سپس در هشت سال دفاع مقدس با تحمیل جنگ و از بین بردن جوانانی که می‌توانستند برای کشور موثر باشند و اکنون نیز با حربه تهاجم فرهنگی در فضای جنگ نرم باز هم به جنگ با جوانان ما آمده‌اند و از این رو همواره باید بیدار باشیم.
وی با اشاره به ضرورت فراهم آوردن ابزار و امکانات مورد نیاز برای مقابله با دشمنان در جنگ نرم، افزود: رسانه‎ها شامل رسانه‎های دیداری، شنیداری و نوشتاری، عرصه‎های هنر شامل سینما، تئاتر، نقاشی، گرافیک و موسیقی و انواع سازمان‎های مردم نهاد و شبکه‎های انسانی از جمله ابزارهایی است که دشمن در جنگ نرم از آنها برای پیشبرد اهداف شوم خود بهره می‎گیرد.
سرافراز تصریح کرد: هدف دشمنان نظام در تغییر باورهای جوانان، سلب اعتماد آنها از مسئولان است و در این راه از تمامی امکانات و ابزارهای پیشرفته جاسوسی برای ایجاد شبهه و تفرقه از جمله پخش انواع شایعات کذب، توزیع مشروبات الکلی و انواع مختلف مواد مخدر، روانگردان‌های نوظهور و فیلم‌های غیراخلاقی برای شکار جوانان کشور استفاده می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی‎هاشم چهارمحال و بختیاری با بیان اصول و روش‏های مقابله با جنگ نرم، گفت: در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، افکار عمومی مورد هدف قرار می گیرد و از این رو برای مقابله با آن باید از منابع قدرت نرم خودی به نحو شایسته استفاده کرد.
به گفته سرافراز، ایدئولوژی ناب اسلامی، قدرت معنوی ولایت مطلقه فقیه، فرهنگ ایثار و شهادت و درجه بالای وفاداری ملت به نظام مقدس اسلام از منابع مهم قدرت نرم در کشور به شمار می‎رود.
وی در ادامه به وظایف مبلغین در این راستا اشاره کرد و افزود: وظیفه مبلغین در این برهه از زمان که بیداری اسلامی نیز منطقه را فرا گرفته است بسیار خطیر و مهم است و باید با بصیرت‎افزایی و آگاهی‏بخشی، در خنثی‏سازی توطئه‏های دشمنان بیش از پیش تلاش کنند.
در آغاز این جلسه معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمر بنی هاشم (ع) گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی شبکه مبلغین سپاه و مقابله با جنگ نرم را ارائه کرد.
ای نشست به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمر بنی‎هاشم این استان برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول