اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نشاط انقلابی راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شور، شوق و نشاط انقلابی راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن است.

نشاط انقلابی راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام بعدازظهر امروز در جمع فرماندهان، مدیران و مسئولان سپاه این استان اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری کوشش در تحکیم پایه‌های دینی و انقلابی آحاد مردم از اولویت‌های امروز جامعه است.
وی با اشاره به نقش سپاه و بسیج به‌عنوان سربازان ولایت، هادیان ملت و تلاشگران جبهه فرهنگی در کشور، گفت: خلاقیت و ابتکار لازمه تلاش در عرصه فرهنگی است.
نکونام تصریح کرد: طرح حلقه‌های صالحین در نیروی مقاومت باید با ظرافت خاص انجام شود، چرا که خروجی این طرح مهم، جوانان صالح، انقلابی، متعهد و با شور و نشاط انقلابی هستند.
نماینده ولی‏فقیه در چهارمحال و بختیاری نماز جمعه را مظهر تجلی عشق و ارادت مردم ولایت‌مدار به جایگاه منبع ولایت عنوان کرد و افزود: نماز جمعه فرهنگ عظیم دینی، انقلابی و به‌منزله تجدید عهد و بیعت با آرمان‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری و برائت از استکبار جهانی است.
وی با تأکید بر اینکه معنویت بالای رزمندگان در جنگ تحمیلی الهام گرفته از فرهنگ عاشوراست، گفت: مهم‌ترین رمز پیروزی رزمندگان در جنگ تحمیلی هشت ساله همین اصل مهم و اساسی است که البته خیلیها در درک آن عاجزند.
نکونام تصریح کرد: باید تلاش شود تا این فرهنگ ارزنده در جامعه ترویج و تبیین شود تا نظام اسلامی در رسیدن به اهداف عالیه خود دچار مشکل نشود.
امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: با وجود اینکه جمهوری اسلامی ایران در زمان شروع جنگ از نظر تسلیحاتی و امکانات درسطح پایین‌تری از دشمن قرار داشت و به دفاع در نبردی نابرابر با دشمنی پرداخت، اما رزمندگان غیور اسلام با رشادت و جانفشانی، آزادی را برای مملکت عزیزمان به ارمغان آوردند و در نتیجه آن ایران اسلامی توانست سربلند و با اقتدار از این جنگ بیرون آید.
وی با اشاره به نقش بازماندگان جنگ تحمیلی در زمان حال گفت: نقش رزمندگان دفاع مقدس همانند نقش حضرت زینب (س) بعد از واقعه عاشورا است که با خطبه‌های حیدری خود ظلم یزیدیان را افشا و عزت شهدای عاشورا را نمایان ساخت.
نکونام ادامه داد: دشمن درک کرده است که از راه نظامی و تهاجم مستقیم سخت افزاری نمی‎تواند ملت ایران را تسلیم نماید بنابراین به جنگ نرم که ماهیت آن ظاهرا فرهنگی است رو آورده است که با اطاعت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و بالا بردن بصیرت دینی و سیاسی این حربه دشمن نیز سرکوب و روز به روز بر عزت ایران اسلامی افزوده می‏شود.
وی شهدای جنگ تحمیلی را الگو و اسوه برای همه دانست و افزود: اگر بین ما و شهدا فاصله ایجاد شود، آن وقت زمینه برای تاخت و تاز دشمنان مهیا شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول