اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه محمودآباد مطرح کرد:

راهبرد اصلی مقابله با جنگ نرم، وحدت و بصیرت‌افزایی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه محمودآباد راهبرد اصلی در مقابله با جنگ نرم استکبار را حفظ وحدت و ارتقای سطح بصیرت جامعه دانست.

راهبرد اصلی مقابله با جنگ نرم، وحدت و بصیرت‌افزایی
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، سید باقر طاهری ظهر امروز در جمع بسیجیان شرکت‌کننده در طرح صالحین و مردم روستای فرامده بر حضور جدی بسیجیان در حلقه‌های طرح صالحین به منظور افزایش سطح علوم اقتصادی و سیاسی تاکید کرد.
وی بیان داشت: استکبار برای استعمار و استثمار ملت‌ها در کشورهای جهان سوم با بکارگیری کارشناسان زبده فرهنگی و تجهیزات پیشرفته دیداری و شنیداری با فعالیت گسترده رسانه‌های مخرب از طریق ماهواره، اینترنت و ارائه الگوهای فریبنده و کاذب در صدد تغییر اعتقادات و باورهای ملت‌ها به ویژه جوانان است
فرمانده سپاه محمودآباد خاطرنشان کرد: هدف دشمنان نظام در تغییر باورهای جوانان، سلب اعتماد آنها از مسئولان است و در این راه از تمامی امکانات و ابزارهای پیشرفته جاسوسی برای ایجاد شبهه و تفرقه از جمله پخش انواع شایعات کذب، توزیع بی حد و حصر مشروبات الکلی و انواع مختلف مواد مخدر و روانگردان‌های نوظهور و فیلم‌های غیراخلاقی برای شکار جوانان کشور استفاده می‌کنند.
طاهری تصریح کرد: استکبار هیچگاه دلش به حال جوانان ما نمی‌سوزد، آنها هیچگاه فرمول‌های علوم پیشرفته صنعتی، فضایی، پزشکی و دیگر علوم روز دنیا را در اختیار جوانان ما قرار نمی‌دهند بلکه آنچه از شبکه‌های دیداری و شنیداری برای ملت‌های جهان سوم به ویژه جوانان ما پخش می‌کنند فیلم‌های غیراخلاقی و یا علوم غیرضروری و خنثی است که تحولی در دانش و بینش جوانان ما ایجاد نمی‌کند.
فرمانده سپاه محمودآباد خطاب به جوانان گفت: جوانان کشور بدانند که هدف نهایی دشمن، شکار مغزها و باورها و از بین بردن جوانان است.
وی تصریح کرد: قبل از انقلاب با ترویج فساد و فحشا و مشروب فروشی و بعد از انقلاب با ترور جوانان با ایمان و انقلابی، سپس در هشت سال دفاع مقدس با تحمیل جنگ و از بین بردن جوانانی که می‌توانستند برای کشور موثر باشند و اکنون نیز با حربه تهاجم فرهنگی در فضای جنگ نرم باز هم به جنگ با جوانان ما آمده‌اند و از این رو همواره باید بیدار باشیم.
طاهری ادامه داد: اگر غفلت کنیم و هوشیار نباشیم و تساهل و تسامح کنیم ضررهای جدی و جبران‌ناپذیری را باید متحمل شویم و راهبرد اصلی ما در مقابله با جنگ نرم استکبار باید حفظ وحدت و بصیرت افزایی جامعه باشد.
فرمانده سپاه محمودآباد درباره مطالعات تاریخی دشمن در انتخاب راه شکست ایران خاطرنشان کرد: آنها با مطالعه تاریخ به ویژه داستان تلخ کشور اندلس و برآورد راهبردی جدید با بکارگیری کارشناسان زبده سیاسی، فرهنگی و نظامی به این باور رسیده‌اند که تنها راه مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران و کسب پیروزی، فقط تهاجم فرهنگی و یا به عبارت کامل تر جنگ نرم است.
طاهری در پایان با تقدیر از حضور پررنگ جوانان مومن و انقلابی در صحنه‌های مختلف جامعه اظهار داشت: ما مسئولان باید از دادن شعار صرف پرهیز کرده و با برنامه‌ریزی و تدبیر مناسب به فکر تحصیل، اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان متعهد کشور باشیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول