اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

پاسداشت خون شهدا مبارزه با جنگ نرم دشمنان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: پاسداشت خون شهدا مبارزه با جنگ نرم دشمنان است.

پاسداشت خون شهدا مبارزه با جنگ نرم دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی در نشست شورای هماهنگی جشن‌های رضوی اظهار داشت: در سال جاری حرکت مطلوبی در راستای ساماندهی مناسبت‌های مذهبی در کشور صورت گرفته است که در این راستا شورای هماهنگی جشن‌های رضوی با هدف ساماندهی جشن‌های رضوی که هرساله به صورت خود جوش از سوی مردم در نقاط مختلف برگزار می‌شود تشکیل شده است.
وی ادامه داد: این شورا موظف است حرکت‌های خودجوش مردمی را به ویژه جشن‌های رضوی در دهه کرامت از روز تولد حضرت معصومه (س) تا میلاد مبارک حضرت رضا (ع) از هفتم تا 17 مهر ماه سال جاری ساماندهی نماید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی می‌تواند در برابر فشارهای دشمنان در قالب جنگ نرم با احیا و توسعه فرهنگ ناب علوی و حسینی ایستادگی کند.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ علوی و حسینی نمی‌گذارد فرهنگ مبتذل غربی بر جامعه حاکم شود، یاد آورشد: با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری همواره در مقابل تهاجمات غرب ایستاده و خواهیم ایستاد.
سهندی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مبارزه با نفس حج اکبر است، افزود: انسان دارای امیال گوناگونی است که این امیال می‌تواند انسان را از اوج قله‌های سعادت به سوی پستی و رذالت بکشاند.
وی با اشاره به مقاومت مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس افزود: در حال حاضر باید با پاسداشت خون شهدا و مبارزه با جنگ نرم دشمنان همه توان خود را در این راستا به کار بست.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول