اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ماهان:

مقابله با جنگ نرم با ولایت‌پذیری انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار ماهان گفت: در ارتباط با جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی دشمن باید با هوشیاری و حفظ وحدت تحت فرماندهی رهبر انقلاب زمینه‌های مقابله با حیله‌های دشمن را فراهم کنیم.

مقابله با جنگ نرم با ولایت‌پذیری انجام می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امان‌الله جمشیدی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس در ماهان با بیان سخنی از رهنمودهای مقام معظم رهبری اظهار داشت: در این مجموعه تابناک درخشنده‌ترین نگین یاد و خاطره شهداست.
وی افزود: آنها جوانان بصیر و پاک‌سرشت بودند و هر ملتی که چنین دلاوران شجاعی را در خود داشته باشد، حق دارد به خود ببالد.
جشمیدی تصریح کرد: دفاع مقدس بزرگ‌ترین غرور ملی ماست که هشت سال دفاع جانانه ملت بزرگ ایران در برابر تجاوز دشمن منشأ غرور ملی پایان‌ناپذیری برای مردم سلحشور ایران شد.
وی اذعان کرد: درس دیگر دفاع مقدس و رزمندگان اسلام، ولایت‌پذیری و تعبد در برابر ولایت را به نمایش گذاشتند و با انگیزه ادای تکلیف در پی مرجع و رهبر خود سر از پا نشناخته و به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند و چنین حماسه بزرگی را آفریدند.
جمشیدی خاطرنشان کرد: به طور کلی پیام دفاع مقدس یادآوری خون‌های مقدسی است که پای شجره طوبی انقلاب اسلامی ریخته شد و نشان داد که وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت و در خانه نشستن عوض نمی‌کنند.
وی به نقش زنان در جبهه‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: زنان ایرانی حماسه‌آفرینان عرصه‌های پشتیبانی و امداد جبهه‌های جنگ جهاد در راه خدا بودند که نقش خود را در نهایت تعهد، ایثار و تلاش ایفا کردند و در این میدان سخت و طاقتفرسا موفق و سربلند درآمدند.
جشمیدی با اشاره به وضعیت کنونی کشور گفت: با توجه به سخنان مکرر مقام معظم رهبری در ارتباط با جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی دشمن باید با هوشیاری و حفظ وحدت تحت فرماندهی رهبر انقلاب زمینه‌های مقابله با حیله‌های دشمن را فراهم و از این خاکریز دشمن عبور کرده و به قله سعادت برسیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول