اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تبلیغات سپاه قائم تاکید کرد:

بصیرت سلاح مردم برای مقابله با جنگ ‌نرم

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی سپاه قائم آل‏محمد (عج) استان سمنان گفت: همه مردم به خصوص بسیجیان در منازعه و جنگ نرم نیز با سلاح بصیرت در میدان حضور دارند.

بصیرت سلاح مردم برای مقابله با جنگ ‌نرم
به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، علیرضا رجبی ظهر امروز در نخستین کارگاه آموزشی خبرنگاران که با حضور خبرنگاران بسیجی در نمازخانه سپاه میامی برگزار شد، اظهار داشت: کشور ما در عرصه‌های مقابله با جنگ سخت و تحریم‏های اقتصادی مقاومت غیر قابل باوری داشته است.
وی افزود: همه مردم به خصوص بسیجیان در منازعه و جنگ نرم نیز با سلاح بصیرت در میدان حضور دارند و قطعا پیروز این میدان نیز انقلاب اسلامی ایران است.
مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل‏محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: دشمن با استفاده از تبلیغات، ابزارهای ارتباطی، شبکه‌های ماهواره‌ای و … با انقلاب اسلامی به مبارزه پرداخته و جوانان را به عنوان نیروهای ارزشمند جامعه مورد هدف قرار داده است.
رجبی با بیان اینکه مادامی که در تبعیت ولایت فقیه باشیم آسیب‏ناپذیر خواهیم بود، افزود: فتنه همیشه پیش روی ماست و باید آمادگی پاسداری و حراست از نظام و انقلاب اسلامی را در برابر دشمنان داشته باشیم.
وی گفت: خبرنگاران بسیج باید گفتمان دفاع از ارزش‌ها و ولایت را به عنوان گفتمان غالب در جامعه مطرح کرده و با اعتماد افزایی در مقابل جریاناتی که به دنبال ناامید کردن مردم هستند، مقابله مؤثری داشته باشند.
مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل‏محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: یکی از راه‌های افزایش آگاهی و بصیرت عمومی نسبت به اهداف دشمنان داخلی و خارجی استفاده بهینه، مناسب، به‏هنگام و به‏جا از سلاح قلم و ابزار رسانه است.
رجبی خاطرنشان کرد: در سنگرهای نظامی سلاح ما اسلحه بود ولی امروز سلاح بسیجیان، قلم و خبر است.
مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل‏محمد (عج) استان سمنان افزود: باید بدانیم در کجا، چگونه و چه موقع از این سلاح بهره ببریم تا مشکلی برای نظام و انقلاب پیش نیاید.
همچنین یحیی دین‏پرور، فرمانده سپاه میامی با اشاره به تلاش دشمن در عرصه‌های تهاجم فرهنگی و جنگ نرم گفت: تبلیغات و اطلاع رسانی از مهم‌ترین ارکان دنیای امروز است.
وی افزود: خبرنگاران بسیج که در این عرصه فعالیت می‌کنند، باید متعهد باشند و این کار را به درستی و به موقع انجام دهند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول