اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

مداحان مجاهدان جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مداحان، مجاهدان فی‏ سبیل‌الله و در خط مقدم جبهه جنگ نرم هستند.

مداحان مجاهدان جنگ نرم هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان، ‌نخستین همایش کانون بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی شهرستان سمنان، با حضور برادران و خواهران مداح بسیجی و شاعران آیینی در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان برگزار شد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با سخنرانی در جمع مداحان اظهار داشت: مداحان، مجاهدان فی سبیل‌الله و در خط مقدم جبهه جنگ نرم هستند.
علی استادحسینی خاطرنشان کرد: امروز یارگیری برای نظام و انقلاب وظیفه همگانی است و مداحان به عنوان قشری تأثیرگذار، مجاهدان فی سبیل‌الله این جبهه محسوب می‏شوند.
وی بیان داشت: حکومت اسلامی ایران تنها کشوری است که زمینه‌ساز حکومت جهانی است و شیطان بزرگ آمریکا و جیره خوارانشان درصدد از بین بردن این حرکت اسلامی هستند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دفاع از ولایت و رهبری که محور اصلی این حرکت عظیم اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز کسانی که می‏توانند در جنگ نابرابر و سخت جبهه نرم مدافع ولایت و ارزش‌ها و انقلاب باشند، مداحان هستند که با زبان گویای خود خنثی کننده اهداف دشمن به حساب می‏آیند.
شایان ذکر است؛ از جمله‌ برنامه‌های این همایش، سرود و جمع‌خوانی مداحان، نمایش کلیپ، مداحی مهدی فاطمی‏نیا و قرائت اشعار بود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول