اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

درمیان خط مقدم جنگ نرم استان است

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: شهرستان درمیان حساس‌ترین نقطه فرهنگی و خط مقدم جبهه نرم در استان خراسان جنوبی است.

درمیان خط مقدم جنگ نرم استان است
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان درمیان که با حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد، با اشاره به ضرورت ارتقاء مسائل فرهنگی درمیان اظهار داشت: امروز با توجه به وسعت دنیای ارتباطات و فناوری‌های اطلاعات و گسترش رسانه‌های اینترنتی و مجازی تهاجم کشورهای استکباری از حالت جنگ نظامی و سخت افزاری به جنگ نرم آن هم در ابعاد فرهنگی و اعتقادی تغییر ماهیت داده است.
فرماندار درمیان آمادگی جامعه شهرستان برای مبارزه را مهم‌ترین محور در مقابله با جنگ نرم دانست و تصریح کرد: بدون شک مرکز اصلی فرماندهی، هدایت و کنترل برنامه‌های ضربتی و حملات مختلف دشمن در جنگ نرم خارج از مرزهای جغرافیایی هر کشوری است، به گونه‌ای که شما هر چقدر در این جبهه می‌جنگید نمی‌توانید به دشمن ضربه‌ای وارد کنید چون دشمن فقط نقش کنترل از راه دور را بازی می‌کند و بازیگران این جنگ نیز عده‌ای فریب خورده ناآگاه خودی هستند که خواسته یا ناخواسته بازیچه دست دشمن شده‌اند.
وی از کشتگان جنگ نرم به عنوان خودباختگان بی‌هویت فرهنگی یاد کرد و ادامه داد: حرکت به سوی بومی‌سازی، توانمند سازی و ثبات مدیریت لازمه توسعه درمیان و یکی از راهکارهای موثر برای مقابله با تهدیدات بیگانگان به شمار می‌رود.
فرماندار درمیان با بیان اینکه تاکنون نماز جمعه در سنگر جنگ نرم و در مقابل تهدیدات دشمن موفق عمل کرده است، یادآور شد: نماز جمعه به عنوان یک نماد دینی، ملی و مذهبی از آغار انقلاب اسلامی ایران تاکنون توانسته پتانسیل خوبی برای مردم و نظام ایجاد کند.
براتی با بیان اینکه تضعیف جایگاه‌های نماز جمعه یکی از بسترهای مهم و گسترده جنگ نرم دشمنان است، اضافه کرد: همواره ارتباط عمیق معنوی بین مردم و نماز جمعه به ویژه امامان جمعه وجود دارد و این ارتباط معنوی مهم‌ترین عامل اتحاد و انسجام بین قشرهای مختلف جامعه بوده است.
وی ادامه داد: بر این اساس همواره طراحان جنگ نرم بر این باورند تا هنگامی که نمازهای جمعه که با شکوه‌ترین اجتماعات دینی و اسلامی بوده و هر هفته برگزار میشود، برقرار باشد، نمیتوانند به اهداف پلید خود دست یابند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول