اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ انقلاب است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‎اصغر عنابستانی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان از هشت سال دفاع مقدس به‎ عنوان گنجینه‌ای باارزش و غنی برای نظام جمهوری اسلامی نام برد و اظهار داشت: حفظ و صیانت از ارزش‌های والا و متعالی هفته دفاع مقدس از وظایف تمام مسئولان اجرایی است.
وی افزود: جهاد در راه خدا و دفاع از حریم اسلامی تا مرز شهادت وظیفه الهی، آرمانی و انسانی است که ملت اسلامی آن را در میادین هشت سال دفاع مقدس به منصه ظهور جهانیان قرار داد.
عنابستانی بر ضرورت الگوپذیری جوانان از ارزش‌های والای هشت سال دفاع مقدس تأکید و بیان کرد: انتقال فضائل معنوی هشت سال دفاع مقدس به جوانان نسل امروز و آینده از ابزارهای مهم مبارزه با جنگ نرم دشمن است.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهداف راهبردی هفته دفاع مقدس گفت: تشریح عملیات شاخص در هفته دفاع مقدس به ‌ویژه توجه در بیداری اسلامی کشورهای مسلمان‎نشین منطقه از اهداف راهبردی نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس است.
وی افزود: ایجاد فضای معنوی در تقویت ارزش‌های دفاع مقدس در آحاد مختلف جامعه، تبیین دستاوردهای دفاع مقدس، تبیین نقش جوانان در دفاع مقدس، تقویت روحیه مقاومت و فداکاری به‌ ویژه در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن و پرداختن به موضوع عقلانیت و منطق در دفاع مقدس از دیگر این اهداف راهبردی است.
عنابستانی خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا 24 ساعت آینده گزارش برنامه‌های هفته دفاع مقدس را در اختیار بنیاد حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قرار دهند.
نماینده عالی دولت در چهارمحال و بختیاری دفاع مقدس را نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: یادآوری دلاورمردی‎ها و رشادت‌های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس نویدبخش و راهگشای مسئولان کشور در مسائل و مشکلات مختلف است.
وی اثبات کارآمدی نظام و و ولایت فقیه را از مهم‌ترین پیامدهای هشت سال دفاع مقدس برشمرد و گفت: دوران دفاع مقدس موجب افزایش غرور ملی، همبستگی و انسجام ملت ایران، ارتقای روحیه حماسی جوانان کشور، برجسته شدن فرهنگ جهاد و شهادت، کارآمد بودن فرهنگ اسلامی در برابر نحله‌های ملی و قومی شد.
عنابستانی اضافه کرد: تربیت نسلی با اراده و بلند همت، ناامیدی دشمنان در تعدی به تمامیت ارضی کشور و الگو بودن برای سایر ملت‌های ستمدیده منطقه از دیگر پیامدهای مثبت دوران دفاع مقدس است.
وی تصریح کرد: برهمین اساس پیروزی‏ها و افتخارات انقلاب اسلامی ایران در تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، نظامی و بین‌المللی مرهون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول