اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان تأکید کرد:

استفاده از نان سبوس‌دار به جای نان آرد سفید

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: به شهروندان توصیه می‌شود، از نان سبوس‌دار به جای نان تهیه شده از آرد سفید استفاده کنند.

استفاده از نان سبوس‌دار به جای نان آرد سفید
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمد تکلوزاده در شورای سیاست‌گذاری گندم و آرد استان به تمام شهروندان توصیه کرد، مصرف نان سبوس‌دار را در سبد مصرفی خانوار بگنجانند.
وی اظهار داشت: نان به عنوان کالایی اساسی و ضروری از اهمیت ویژه‌ای در سبد مصرفی خانوارها برخوردار است و نانی که با آرد کامل و سبوس‌دار تهیه می‌شود، دارای ارزش غذایی بالاتری بوده و مصرف روزانه آن مقدار زیادی از احتیاجات بدن به املاح، فیبر و ویتامین‌ها را تأمین می‌کند.
تکلوزاده با اعلام اینکه کشاورزان تا پایان مهرماه مهلت دارند، نسبت به تحویل گندم تولیدی خود به سیلوها اقدام کنند، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 103 هزار و 887 تن گندم به ارزش 377 هزار میلیارد ریال از گندم‌کاران استان کرمان خریداری شده است.
وی ابراز داشت: افزایش کیفیت نان، شناسایی واحدهای تولیدی فاقد پروانه، جلوگیری از عرضه نان‌های فاقد بسته‌بندی و بی‌کیفیت در سوپرمارکت‌های سطح شهری و نیز بسترسازی و آگاهی اقشار مختلف جامعه از فواید استفاده از نان‌های سبوس‌دار توسط ارگان‌های ذی‌ربط باید مورد توجه قرار گیرد.
بنابراین گزارش، معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان در جلسه هماهنگی گرامیداشت 24 مهرماه، حادثه به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان عنوان کرد: این یک حادثه استثنایی و بی‌نظیر در کشور است که باید به صورت ملی به آن پرداخته شود.
جواد کمالی حادثه 17شهریورماه، به آتش کشیدن سینما رکس آبادان و مسجد جامع کرمان را در کل کشور بی‌نظیر دانست و گفت: با وجود اهمیت این موضوع در پیروزی انقلاب اسلامی هنوز نتوانسته‌ایم به آن به صورت ملی بپردازیم و امیدواریم بتوانیم به مناسبت این روز دیداری با مقام معظم رهبری داشته باشیم.
مهدی صدفی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این مراسم از برگزاری ویژه برنامه 24 مهرماه از پنج سال گذشته به صورت خودجوش در استان کرمان خبر داد و اذعان داشت: این حادثه یک اتفاق مهم در استان کرمان است که هنوز به صورت قابل قبولی به آن پرداخته نشده است.
بنابراین گزارش، در جلسه هماهنگی گرامیداشت 24 مهرماه، حادثه به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان، راهکارها و پیشنهادهای مختلفی در زمینه نحوه گرامیداشت 24 مهرماه مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول