اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت غله آذربایجان غربی اعلام کرد:

ارزیابی کیفی 305 نانوایی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی دولتی منطقه 8، آذربایجان غربی گفت: 305 نانوایی در آذربایجان غربی مورد ارزیابی کیفی قرار گرفتند.

ارزیابی کیفی 305 نانوایی در آذربایجان غربی
هوشمند جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این تعداد نانوایی حداقل یک پیامک برای سنجش کیفیت نان تولیدی آنان به سامانه سکنا ارسال کرده‌اند.
وی با اشاره به دلیل عدم ارزیابی نانوایی‌ها تصریح کرد: زمانی که پوستر سامانه سکنا به نانوایی‌ها ارائه نمی‌‌شود.
آن نانوایی مورد ارزیابی قرار نمی‌گیرد که این امر نشان‌دهنده عدم توجه کامل دست‌اندرکاران هر استان به ارزیابی نانوایی‌هاست و یا مشتریان نمره‌هایی به کیفیت نان آن نانوایی نداده باشند یعنی عدم مشارکت مشتاقانه مردم عامل اصلی در عدم ارزیابی نانوایی‌هاست.
این مسئول شاخص تعریف شده در این زمینه را میزان همیاری دست‌اندرکاران و مردم استان‌های مختلف کشور عنوان کرد و گفت: شاخص تعریف شده در این زمینه میزان همیاری دست‌اندرکاران و مردم استان‌های مختلف کشور است که در این زمینه با توجه به این شاخص‌ها نانوایی‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
جوادی با اشاره به تعداد نانوایی‌هایی که کیفیت آنها مود ارزیابی قرار گرفته است، اظهار داشت: کل نانوایی‌های استان 2 هزار و 188 نانوایی است.
وی تصریح کرد: نانوایی‌های ارزیابی شده شامل 13.92 درصد از کل نانوایی‌های این استان است.
این مسئول در ادامه با اشاره به خرید گندم از گندم‌کاران استان افزود: خرید گندم توسط این شرکت از طریق مباشران از تعاون روستایی و خرید مستقیم توسط شرکت بازرگانی دولتی انجام می‌گیرد.
جوادی با بیان اینکه امسال با توجه به تغییر زمان بارندگی ها فصل برداشت گندم در استان به تعویق افتاده است، اعلام کرد: در حال حاضر خرید گندم از گندم‌کاران همچنان ادامه دارد. 
وی تعداد مراکز خرید گندم را در استان 18 مرکز عنوان کرد و گفت: در حال حاضر در تلاش برای ایجاد مرکز خرید جدید در شهرستان تکاب هستیم.
این مسئول میزان مصرف سالانه گندم را در استان 300 هزار تن اعلام کرد و افزود: با اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها شاهد کاهش 30 درصدی در این زمینه هستیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول