اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت آبادان خبر ‌داد:

شناسایی 7 نانوایی متخلف در آبادان

خبرگزاری فارس: مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آبادان از معرفی هفت مورد نانوایی متخلف و معرفی آنها به اداره تعزیرات در آبادان خبر داد.

شناسایی 7 نانوایی متخلف در آبادان
منوچهر رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: معرفی این نانوایی‌ها پس از بازرسی‌ها و نمونه‌برداری از نان‌ها صورت‌ گرفته ‌است.‌
وی با اشاره به نمونه‌برداری ‌از وضعیت جوش شیرین نان 17 نانوایی افزود: در راستای نمونه‌برداری از کم و کیف وضعیت نان نانوایی‌های تاکنون از 17 نانوایی نمونه جوش شیرین گرفته شده است.
به گفته مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آبادان همچنین پنج مورد نمونه‌برداری نیز به‌منظور بررسی نمک موجود در نان انجام شده است.
وی تصریح کرد: طی بازدید‌های به عمل آمده از اغذیه ‌فروشی‌ها، رستوران‌ها، اماکن ‌عمومی و مطب‌ها، چهار مورد از آنها از لحاظ بهداشتی رفع صلاحیت شدند. 
رسولی با اشاره به بازدید بهداشتی از 41 مطب و بیمارستان در آبادان گفت: طی دو ماه گذشته از میان 800 مورد بازدید از مطب اطبا تاکنون یک مورد تعطیلی صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در ماه گذشته 330 پیشه‌ور به آزمایشگاه به‌منظور اخذ کارت تندرستی معرفی و علاوه بر این افراد 320 نفر کارت تندرستی دریافت کرده‌اند.
مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آبادان اضافه کرد: پیگیری و رسیدگی به شکایات شهروندان در خصوص معضلات بهداشتی به طور مرتب صورت می‌گیرد.
وی در ادامه به آخرین وضعیت سنجش کلر باقیمانده در آب اشاره کرد و گفت: طی 977 مورد سنجش آب‌ آشامیدنی 126 مورد از لحاظ باکتریولوژی بررسی شد.
به گفته رسولی طی یک ماه گذشته یک‌هزار و 700 کیلوگرم مواد غذایی در آبادان معدوم شد.   
مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آبادان در پایان اظهار داشت: همه تلاش اداره بهداشت و درمان آبادان در راستای حفظ بهداشت جسمی و روانی فردی در منطقه است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول