اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آرد و نان فیروزکوه خبر داد:

افزایش متقاضیان تاسیس نانوایی در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس شورای تعزیرات آرد و نان شهرستان فیروزکوه از افزایش شمار متقاضیان تاسیس نانوایی در فیروزکوه خبر داد.

افزایش متقاضیان تاسیس نانوایی در فیروزکوه
سعید افشارنادری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها، بحث آرد و نان از اهمیت ویژه‏ای برخوردار بوده چراکه نان در سبد غذایی خانوار ایرانی به عنوان یک کالای ضروری قرار دارد.
افشارنادری ادامه داد: از این رو، مدیریت در این زمینه دارای حساسیت و پیچیدگی‏های خاصی است که به عنوان یکی از نقاط قوت اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها نیز می‏توان از آن یاد کرد.
وی گفت: قبل از هدفمندی یارانه‏ها، حدود 300 تن آرد یارانه‏ای در شهرستان فیروزکوه توزیع می‏شد که پس از اجرای این قانون، این میزان به نصف کاهش یافته است در حالی که میزان مصرف نان شهرستان نه تنها کاهش نیافته بلکه متقاضیان تاسیس نانوایی در مناطق شهری و روستایی نیز در این شهرستان افزایش یافته‏اند.

»»» آموزش نانوایان فیروزکوهی
فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین اظهار داشت: به منظور ارتقای توان و مهارت نانوایان، با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‏ای شهرستان فیروزکوه دوره‏های آموزشی نیز طراحی شده و هم‏اکنون در دست اجراست.
افشارنادری ادامه داد: پس از اتمام این دوره‏ها و ارائه گواهینامه مربوط، با نانوایی‏های تولیدکننده نان بی‏کیفیت به طور شدید برخورد خواهد شد.
وی گفت: تشدید نظارت و اعمال دقیق قوانین، جرائم و تعزیرات لازم نیز از جمله مهم‏ترین اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.
رئیس شورای تعزیرات آرد و نان شهرستان فیروزکوه بیان داشت: یکی از مهم‏ترین اهداف قانون هدفمندی‏ یارانه‏ها در بحث آرد و نان، ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان نان بوده و لازم است تا هم‏شهریان فیروزکوهی با تهیه نان با کیفیت زمینه خروج یا ارتقای وضع نانوایی‏های ضعیف را فراهم آورند.
وی خاطرنشان کرد: مردم باید با نظارت دقیق خود و ارائه شکایت‏ها به شماره تلفن 138 فرمانداری فیروزکوه یا شماره 6240993 زمینه کنترل و ارتقای وضع آرد و نان این شهرستان را برای مسئولان مربوط فراهم آورند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول