اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تنگستان خبر داد:

‌کیفیت نان در تنگستان بهبود یافته است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار تنگستان گفت: به دلیل بهبود کیفیت نان در شهرستان و رعایت حقوق مصرف کنندگان، هیچ کدام از پرونده‌ها بررسی شده در کمیسیون تعزیرات آرد و نان تنگستان مربوط به عدم رعایت حقوق مصرف کنندگان نبود.

‌کیفیت نان در تنگستان بهبود یافته است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، اسماعیل کاظمی عصر امورز در نشست کمیسیون تعزیرات آرد و نان شهرستان تنگستان اظهار داشت: تولید نان با کیفیت حق مصرف کنندگان است که با تلاش واحدهای نانوایی در شهرستان این امر در تنگستان بهبود یافته است.
وی افزود: در این کمیسیون چهار پرونده مورد بررسی قرار گرفت که به دلیل بهبود کیفیت نان در شهرستان و رعایت حقوق مصرف کنندگان، هیچ کدام از پرونده‌ها مربوط به عدم رعایت حقوق مصرف کنندگان نبود. 
کاظمی خاطر نشان کرد: توسعه و بهسازی واحدهای تولیدی نان از سیاست‌های دولت در تأمین نان خانوارهاست که از این رو در شهرستان نیز از با ارائه تسهیلات لازم برای توسعه و بهسازی این واحدهای تولیدی استقبال می‌شود.
وی اضافه کرد: متقاضیان استفاده از تسهیلات بهسازی نانوایی، می‌توانند درخواست خود را برای شرکت غله و بازرگانی منطقه از طریق سامانه بهسازی نانوایی‌ها در سایت اینترنتی gtc-portal.com ارسال کنند.
معاون فرماندار تنگستان در ارتباط با صدور مجوز جدید برای تاسیس واحدهای نانوایی نیز عنوان داشت: مجوز به واحدهای نانوایی پس از بررسی توجیه اقتصادی و نیاز مردم در کمیسیون تعزیرات آرد از طریق مجمع امور صنفی صادر می‌شود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه بهره وری در مصرف انرژی، کاهش هزینه و افزایش درآمدهای واحدهای تولیدی را به دنبال دارد، یادآور شد: تبدیل سوخت نانوایی‌ها از گازوئیل به گاز ضمن اینکه هزینه‌های سوخت این واحدهای تولیدی نان را تا 40 درصد کاهش می‌دهد، سبب افزایش کیفیت نان و بهداشت نانوایی‌ها می‌شود.
کاظمی اعلام کرد: با توجه به اینکه در هفته دولت فاز تکمیلی شبکه گاز رسانی به شهر اهرم افتتاح شد، تمام سطح شهر اهرم گازدار شده که تا کنون از 11 واحد تولیدی نان، هفت واحد از گاز شهری برای پخت نان استفاده می‌کنند.
وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود ظرف یک ماه آینده همه 11 واحد نانوایی شهر اهرم از گاز شهری استفاده کنند.  
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول