اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل کم‌فروشی؛

18 واحد نانوایی در خلخال جریمه و تعطیل شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال از تعطیلی و جریمه 18 واحد نانوایی در شهرستان خلخال به دلیل کم‌فروشی و دیگر تخلفات خبر داد.

18 واحد نانوایی در خلخال جریمه و تعطیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبد‌اللهی صبح امروز در جلسه تعزیرات آرد و نان خلخال اظهار داشت: از فعالیت برخی نانوایی‌ها که در حق مردم اجحاف و کم‌فروشی می‌کنند به شدت ناراحت و گله‌مند هستیم و معتقدیم اینگونه ظلم و جفا در حق مردم کاری نابخشودنی است.
وی بیان داشت: در همین راستا و با هدف اعمال نظارت دقیق و برخورد با متخلفان در روزهای گذشته چهار واحد نانوایی را در خلخال و خورش‌رستم تعطیل کردیم.
عبداللهی اضافه کرد: علاوه بر این واحد‌ها که به دلیل  تخلفات مکرر تعطیل شدند 14 واحد نانوایی دیگر نیز در شهر خلخال با جریمه روبه‌رو شدند.
این مسئول اظهار داشت: این واحدها به علت کم‌فروشی، رعایت نکردن موازین بهداشتی و حقوق مردم به پرداخت یک‌میلیون و 250 هزار تومان جریمه نقدی محکوم شدند.
وی از کاهش مصرف آرد در این شهرستان از زمان اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها خبر داد و افزود: انتظار مردم در کنار ساماندهی مصرف و افزایش قیمت نان، ارتقای کیفیت نان‌های عرضه شده است در حالی که برخی از نانوایان به تعهد اخلاقی و انسانی خود در قبال مردم عمل نمی‌کنند.
فرماندار خلخال از صدور دو مجوز نانوایی جدید برای شهر هشتجین با هدف ارتقای رفاه عمومی مردم خبر داد و تصریح کرد: انتظار می‌رود صاحبان این واحد‌های مجوز دار در این منطقه محروم نان کیفی و مطلوب را به مردم عرضه کنند.
وی ادامه داد: به دلیل میهمان‌پذیر بودن شهر خلخال از این پس در تمام ایام تعطیل طبق برنامه ستاد آرد و نان فرمانداری نانوایان برنامه کشیک خواهند داشت تا مکلف به پخت نان در ساعات مختلف روز باشند.
این مسئول به برخی دیگر از مزایای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها به ویژه توزیع مناسب آرد در شهرستان اشاره کرد و افزود: مردم انتظار دارند که در این شرایط نان با کیفیت تهیه و سر سفره خود قرار دهند و اجحاف در این زمینه مورد قبول و پذیرش ما نیست.
عبداللهی با قدردانی از اعمال مقررات و قوانین سفت و سخت، بیان داشت: اینگونه رفتارهای سبب می‌شود تا نانوایان متخلف کمتر دچار خطا و اشتباه شوند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول